Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
05 Mei 2025 
(0) 
(5) 
04 Mei 2025 
(2) 
(1) 
(1) 
(0) 
03 Mei 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(3) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
Days Gone Remastered
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Nieuws:

Nieuwe Havok versie op komst


Door Joni Philips op 20-02-2008 om 20:18
Bron: 1Up

Een spel bestaat intern uit duizenden lijnen code, maar een programmeur moet niet steeds het wiel opnieuw uitvinden. Een programmeur kan bepaalde code aankopen om bepaalde technieken te verrichten.

Een ontwikkelstudio kan bijvoorbeeld de Havok Engine kopen. Dit is een engine die de fysische wetten in een spel regelt. Op de Game Developers Conference is een nieuwe versie van de Havok engine voorgesteld. Een eerste nieuwe technologie is Destruction wat de volledige vernietiging van een omgeving toelaat. Het moet een realistische versie van Stranglehold worden. De impact en de vernietiging van het object wordt bepaald door het materiaal van het object. Een andere belangrijke nieuwe technologie van Havok is Cloth. Deze technologie moet kleding extreem realistisch maken. Een manier om beide te mengen is nog niet aanwezig. Men wil hun technologie goedkoop maken zodat meer ontwikkelaars het kunnen gebruiken. Beide technologieën worden beschikbaar over enkele maanden, zodat ze ten vroegste eind 2008 hun opwachting maken in videospellen.





20:33  Nintendo over Wii Fit en Balance Board
19:54  Datum voor WiiWare?
 Reacties (7)
 Pagina: 1
Kelzath op 20-02-2008 om 20:27 [Niv: 7 / Exp: 355]
het ziet er mooi uit, maar het lijkt mij niet dat een cape zo zwaait als je langzaam om je as draait

Gast (82.217.4.xxx) op 20-02-2008 om 20:38
lijkt me een erg goede engine! volgends mij worden hier wel een zooitje toppers op gemaakt in de toekomst :)

Stammetje91 op 20-02-2008 om 20:43 [Niv: 302 / Exp: 15113]
Er gaat ook nog een heleboel aan getweakt worden.

Gast (80.57.120.xxx) op 20-02-2008 om 21:06
Dus ik hoef alleen naar de physics te kijken en niet naar die crapy textures?

Gast (84.105.242.xxx) op 20-02-2008 om 21:20
Ntuurlijk, want Havok is een physics engine, geen grafische bom.

dromer op 21-02-2008 om 07:53 [Niv: 10 / Exp: 515]
de beweging van de cape zien er goed uit. Kleren zijn nu nog zo vaak zo een opgeplakte zooi.

im2 op 21-02-2008 om 18:41 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Dan was ik toch een stuk meer onder de indruk van die Unreal Engine presentatie

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.