Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
14 Juli 2020 
(6) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(14) 
(0) 
13 Juli 2020 
(4) 
(4) 
(1) 
(0) 
(1) 
(3) 
(1) 
(1) 
(2) 
12 Juli 2020 
(3) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juli 2020 
(0) 
(0) 
(1) 
(3) 
(2) 
10 Juli 2020 
(3) 
(0) 
(6) 
(8) 
(0) 
(0) 
(2) 
09 Juli 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juli 2020 
(6) 
(8) 
(0) 
(0) 
(2) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juli 2020 
(0) 
(11) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juli 2020 
(0) 
(9) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juli 2020 
(0) 
(0) 
(1) 
04 Juli 2020 
(24) 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
03 Juli 2020 
(0) 
(15) 
(0) 
(0) 
(3) 
(1) 
(1) 
(0) 
02 Juli 2020 
(8) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Juli 2020 
(3) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Juni 2020 
(0) 
(0) 
(9) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(4) 
29 Juni 2020 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(105) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Juni 2020 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
27 Juni 2020 
(11) 
(0) 
(11) 
(0) 
(16) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Juni 2020 
(1) 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
(2) 
(2) 
25 Juni 2020 
(0) 
(3) 
(4) 
(1) 
(1) 
(2) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
Superliminal
void TRRLM(); //Void Terrarium
F1 2020
Night Call
Nieuws:

Ghost of Tsushima deelt nieuwe details


Door Rene Groen op 30-05-2020 om 11:20
Bron: PlayStation Blog

Eerder deze maand kregen we een betere blik op de aankomende PlayStation 4 exclusive Ghost of Tsushima. Toch is er nog genoeg om over de game te ontwikkelen, zo geeft ontwikkelaar Sucker Punch op Twitter antwoord op diverse vragen.

  • Er is geen karmasysteem. De ontwikkelaar richt zich op het vertellen van één verhaal, de opoffering van protagonist Jin om een Ghost te worden. Er zal dan ook geen verschil zijn of je nu een zwaard, pijl en boog of stealth gebruikt, Jin zal altijd een legende worden voor de mensen van Tsushima en een bedreiging voor het Mongoolse rijk.
  • De katana van Jin is een erfstuk van zijn familie en zal vanaf het begin tot zijn beschikking staan en zijn belangrijkste wapen blijven. Hiernaast kan hij beschikken over een zwaard, pijl en boog, te gooien kunai's en rookbommen, naast andere kwaliteiten die de ontwikkelaar nog niet wil delen.
  • Het is niet mogelijk om specifieke lichaamsonderdelen aan te vallen. Het doel van Jin is om zich zo snel mogelijk van zijn vijanden te ontdoen met de middelen die hij ter beschikking heeft. Het motto is 'modder, bloed en staal' om de dodelijke combat mee te onderstrepen. Je hebt dan ook niet veel uithalen van je katana nodig om met een vijand af te rekenen, net zoals dit andersom het geval zal zijn. Het moet dan ook een uitdaging vormen om in leven te blijven.
  • Er zijn een drietal moeilijkheidsgraden, namelijk Easy, Normal en Hard. De game moet niet oneerlijk moeilijk zijn op Hard, in plaats daarvan willen ze een uitdagende ervaring aanbieden. De Mongolen zullen agressiever zijn en spelers dienen nauwkeurig hun bewegingen te plannen. Gamers die daarentegen van het verhaal willen genieten, het eiland willen verkennen en slechts zo nu en dan een uitdaging krijgen kunnen terecht in Easy. Het is overigens niet zo dat vijanden op een hogere moeilijkheidsgraad meer leven hebben, dit zou namelijk tegen de dodelijkheid van de katana in gaan. Het moet allemaal terugkomen op de kwaliteit van de speler.
  • Jin kan niet zwemmen.
  • Het is de grootste Sucker Punch titel die ooit is gemaakt. Eén van de testers is er nu al een week mee bezig en heeft de game nog niet uitgespeeld.



10:26  Gamed Gamekalender Juni 2020
11:02  Dying Light 2 in laatste fase van ontwikkeling
 Reacties (1)
 Pagina: 1
Gast (51.68.218.xxx) op 30-05-2020 om 19:09
Het klinkt steeds meer als een overhyped game.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Ghost of Tsushima
Type:
Game
Releasedatum:
17-07-2020
Ontwikkelaar:
Sucker Punch
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media