@ Gast 91:
Je posts benaderen meer het ''kansloze'' dan de meesten hier. Ik heb geen idee wat je relatie is tot Gast 62, maar ga eens bij elkaar op bezoek en praat het uit
''Quantum Break heeft trouwens veel meer effecten en details dan deze game.''
Effecten waarschijnlijk wel. Die tijd deformatie effecten zijn natuurlijk fantastisch mooi. Details ben ik echter niet mee eens, Bij Drake zijn het vooral toegevoegde details die je juist als speler niet op moeten vallen, maar die wel toevoegen aan de realiteit. Denk aan subtiele physics op objecten als iets de nabijheid ontploft, of zandzakken die langzaam leeg lopen.
Of wat te denken van de reactie van omstanders bij een pistool schot dichtbij - Zij reageren iets sneller dan de mensen in de verte. Zoals het hoort. Allemaal subtiele details waar je gameplay gewijs niets aan hebt, maar wel toevoegen aan het realisme van de game
EDIT: @ Gast 84:
Wat ik ermee bedoel is dat ik het vrij verwerpelijk vind dat een studio als Naughty Dog, die bekendstaat om diens perfectionisme, per ongeluk een overduidelijke ''placeholder'' als dat AC schilderij vergeet in de eerste gereleaste trailer. Deze dingen kom je toch tegen tijdens het hele pre-publicatie proces?
Gewijzigd door Redneckerz op 29-02-2016 om 13:45