Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
16 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Nintendo Switch 2 - Welcome Tour
Gamed Gamekalender Juni 2025
The Precinct
Nintendo Switch 2 - De games
Nieuws:

'Marketing voor Titanfall is lastig'


Door Rene Groen op 13-01-2014 om 16:09
Bron: NeoGAF

Hoewel games als Call of Duty en Battlefield voornamelijk draaien om diens multiplayer is er tevens een singleplayer aanwezig, een stap die nieuwkomer Titanfall niet zal nemen. De game richt zich volledig op de multiplayer en dit brengt de nodige problemen met zich mee.

Op NeoGAF laat producer Drew McCoy weten dat het lastig is om marketing te voeren voor een game als Titanfall. Het spel tracht dingen anders te doen dan veel andere First Person Shooters, zo is er geen singleplayer waar je uit kunt putten wanneer je trailers naar buiten brengt. Om gamers toch een indruk te kunnen geven van wat ze te wachten staat werd er besloten om onbewerkte gameplaysegmenten te tonen die ieder drie tot vijf minuten duren. Doel is om hiermee de flow te tonen die de game ons zal geven:
quote:
“Starting as a Pilot, taking on AI and other player Pilots, wall running around a Titan, earning your Titan, climbing in, battling other Titans while stomping on humans, ejecting, etc. There’s a huge amount of gameplay mechanics available at any one time, and encompassing them in a few minutes is actually quite hard to do. Its also why we took an extremely early pre-alpha build of the game to events like Gamescom, PAX, etc. to let normal dudes hands-on time with the game. There’s no amount of polished marketing that can replace playing the actual game.”

Recentelijk leerden we dat Titanfall zes-versus-zes gameplay bevat, waarna veel gamers hun kritiek uiten op deze beslissing. McCoy vertelt hierover dat hij hoopt dat gamers het spel uit zullen proberen en hem dan vertellen hoe ze er tegenover staat. Hij denkt niet dat er nog iemand is die zal zeggen dat het spel een tekort heeft aan competitieve uitdaging, intensiteit of variëteit.

Titanfall verschijnt op 13 maart voor de PC, Xbox 360 en Xbox One.


16:14  DiRT 4 gaat terug naar zijn roots?
13:45  Max: The Curse of Brotherhood
 Reacties (8)
 Pagina: 1
Yakuo op 13-01-2014 om 16:27 [Niv: 22 / Exp: 1080]
Nou, de spel wordt al enorm gehyped. Marketten hoeft al niet meer

Gast (82.157.159.xxx) op 13-01-2014 om 18:03
De spel? Serieus?

thenativedude op 13-01-2014 om 18:57 [Niv: 137 / Exp: 6865]
denk gewoon een typ foutje

Kakyu op 13-01-2014 om 20:27 [Niv: 5 / Exp: 233]
denk zelf dat zes tegen zes een mooi aantal is. zodat de titans steeds exclusief aanvoelen. als je 30 titans in een veld heb rondlopen wordt het meer een mechwarrior game.

Boogieboyz op 13-01-2014 om 20:55 [Niv: 303 / Exp: 15154]
Je kan wel zeggen de game maar niet spel idd
In Japan hoeven ze zich iig geen zorgen te maken om marketing, ik had gelezen ergens dat het spel daar hoge ogen gooit (rara hoe kan dat?). Of dacht je dat het toeval was dat je in die lvl met die kersenbloesem bomen.... ehh nouja, dat zag? Ook een knipoog naar het oosten

Gewijzigd door Boogieboyz op 13-01-2014 om 21:04

Gast (82.168.247.xxx) op 13-01-2014 om 23:07
6 tegen 6 is epic fAil. Sowieso niet kopen

MaartenL (Redacteur) op 13-01-2014 om 23:32 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Waarom is 6vs6 onmiddelijk epic fail? Als dit om een battlefield game ging, kon ik het nog begrijpen en sowieso, wie zegt dat minder spelers minder plezier betekent?

Als de maps en gameplay afgestemd zijn op dat aantal spelers, is het waarschijnlijk ook interessanter en plezierig.

Niet vergeten, dit is geen game die mikt op maps waar 64 spelers op moeten vertoeven...

darth veger op 15-01-2014 om 12:54 [Niv: 139 / Exp: 6952]
Gast (82.168.247.xxx) is weer zo een ventje die denkt dat meer spelers = beter spel.

Kijk is even naar Counter Strike, 4 vs 4 wordt erg vaak gespeeld en is ook helemaal vet. De meer spelers, de minder leuk teamwerk de minder plezier want alleen rennen is altijd minder leuk dan als een onbekende op de server je een beetje helpt.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Titanfall
Type:
Game
Releasedatum:
13-03-2014
Ontwikkelaar:
Respawn Entertainment
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media