Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Stellar Blade
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Nieuws:

Ervaringssysteem uit Thief gehaald


Door Rene Groen op 17-10-2013 om 14:50
Bron: Eidos Montreal Community

Eén van de elementen die Eidos Montreal voor het aankomende Thief aankondigde was een ervaringssysteem, fans waren echter niet allemaal even enthousiast op dit nieuws.

Op het forum van de game uiten een grote groep hun ongenoegen en dit heeft ook de ontwikkelaar bereikt. Level designer Daniel Windfeld geeft aan dat de gamers gehoord zijn en dat ze besloten hebben om het ervaringssysteem uit de game te halen.

Reden voor de kritiek stamt voornamelijk uit een demo ten tijde van de E3 2013. In deze demo zagen we Garret een vijand uitschakelen met een headshot, waarmee hij ervaringspunten verdiende. Aangezien het spel draait om het ongezien blijven en niet voor het moorden werd het raar bevonden dat je juist hier ervaringspunten mee kon verdienen. De ontwikkelaar vertelt hierover:
quote:
"We wanted to put emphasis on stealing things, and put the rewards on the stealing aspect. We want to allow the player to decide the 'how to' - we shouldn't judge how the player wants to achieve their goal, only reward them for achieving it."

Om toch upgrades te vergaren zul je nu geld moeten stelen, hetgeen beter aansluit bij de bedoeling van de game. Gamers kunnen hierbij nog kiezen of ze hun geld willen spenderen die meer aansluiten bij een stealthy, of juist een meer agressieve werkwijze.


14:58  DICE met Battlefield 4 beta wijzigingen
09:49  Geen echte identiteit bij Xbox One launch
 Reacties (1)
 Pagina: 1
Gideon op 17-10-2013 om 19:30 [Niv: 163 / Exp: 8165]
Keurig! Belonen door 'dure' dingen te jatten, dat is Thief.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Thief
Type:
Game
Releasedatum:
28-02-2014
Ontwikkelaar:
Eidos Interactive
Uitgever:
Square Enix
Media:








Meer media