Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
05 Juli 2020 
(0) 
(0) 
(1) 
04 Juli 2020 
(16) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 Juli 2020 
(0) 
(13) 
(0) 
(0) 
(3) 
(1) 
(1) 
(0) 
02 Juli 2020 
(8) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
01 Juli 2020 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
30 Juni 2020 
(0) 
(0) 
(9) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(4) 
29 Juni 2020 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(99) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Juni 2020 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
27 Juni 2020 
(11) 
(0) 
(11) 
(0) 
(16) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Juni 2020 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(2) 
(2) 
25 Juni 2020 
(0) 
(3) 
(4) 
(1) 
(0) 
(2) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(26) 
(1) 
(0) 
24 Juni 2020 
(1) 
(3) 
(5) 
(2) 
(2) 
(0) 
23 Juni 2020 
(6) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
22 Juni 2020 
(2) 
(0) 
(5) 
(0) 
(9) 
(0) 
21 Juni 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(19) 
20 Juni 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 Juni 2020 
(6) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(6) 
(2) 
(1) 
(9) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Juni 2020 
(13) 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(4) 
Gamed Gamekalender Juli 2020
The Last of Us: Part II
Edna & Harvley: The Breakout - Anniversary Edition
SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated
Nieuws:

Rubin: 'THQ had kunnen overleven'


Door Rene Groen op 29-01-2013 om 08:54
Bron: MCV UK

Jason Rubin mocht zich onlangs nog de grote baas van THQ noemen, inmiddels is het bedrijf grotendeels uiteen gevallen waarbij ontwikkelstudio's en franchises zijn verkocht. Toch had het niet zo hoeven lopen.

Deze mening heeft Rubin echter, volgens hem had THQ namelijk kunnen overleven wanneer het enkele jaren in de toekomst zou zijn. In gesprek met Game Informer laat hij zijn visie weten over de game industrie, zo ziet hij een toekomst van digitale distributie en alternatieve, zakelijke modellen waarbij een groter percentage van de winst naar de uitgever en ontwikkelaar gaat.

Vanuit deze visie zouden grote uitgevers meer winst kunnen maken en ook THQ kunnen voortbestaan, echter zal het nog enkele jaren duren voordat deze transitie doorgevoerd zal worden. De komen tijd vormen volgens hem dan ook een uitdaging voor alle grote bedrijven.

Rubin vervolgt dat Clearlake, het bedrijf dat de nodige miljoenen voor THQ als geheel neer wilde leggen, de brug had willen vormen binnen deze jaren. Helaas, zo voegt hij eraan toe, kan hij echter niet bewijzen dat zijn visie klopt omdat besloten werd om de onderdelen los te verkopen.


08:54  Ontwikkelaar wil geen mindere Tomb Raider port
08:54  Mogelijk uitstel voor Homefront 2
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.