Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
26 November 2020 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
25 November 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(3) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
24 November 2020 
(4) 
(1) 
(0) 
(3) 
(2) 
(1) 
(0) 
23 November 2020 
(6) 
(1) 
(0) 
(2) 
(4) 
22 November 2020 
(1) 
(0) 
21 November 2020 
(0) 
(6) 
(0) 
(3) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
20 November 2020 
(3) 
(1) 
(1) 
(0) 
(3) 
19 November 2020 
(3) 
(1) 
(3) 
(0) 
(8) 
(0) 
(10) 
(0) 
18 November 2020 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(10) 
(6) 
17 November 2020 
(7) 
(6) 
(5) 
(1) 
(0) 
(2) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
16 November 2020 
(0) 
(0) 
(7) 
(1) 
(0) 
15 November 2020 
(7) 
(2) 
(0) 
14 November 2020 
(1) 
(0) 
13 November 2020 
(2) 
(0) 
(0) 
(8) 
(0) 
12 November 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
11 November 2020 
(14) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
(10) 
10 November 2020 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 November 2020 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
08 November 2020 
(1) 
(16) 
(0) 
(0) 
07 November 2020 
(3) 
(5) 
(3) 
(0) 
(3) 
(0) 
(5) 
(5) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 November 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Spider-Man: Remastered
Serious Sam Collection
Devil May Cry 5: Special Edition
NBA 2K21
Nieuws:

Veel schrijfwerk in Bioshock Infinite


Door Rene Groen op 22-03-2012 om 15:04
Bron: Eurogamer

Na twee delen onder water verkiest Bioshock Infinite het luchtruim, om dit verhaal echter logisch te krijgen is er veel schrijfwerk verricht.

Ken Levine, hoofd van de ontwikkelstudio, geeft aan dat één level voor Bioshock Infinite zo'n drie tot vier keer groter is dan heel Bioshock wanneer het gaat om het schrijfwerk in de game. In het begin wist Levine ook niet wat hem te wachten stond:
quote:
"Toen ik voor het eerst met het idee van de karakters Booker en Elizabeth kwam, het praten tussen beiden en hun interactie met de wereld, wist ik niet hoeveel tekst hiervoor geschreven moest worden. Zelf doe ik hier het meeste van en het is nogal overweldigend."

Medelijden hoeven we overigens niet te hebben met Levine, hij is verliefd geworden op de wereld achter de game en schrijft hier dan ook graag het verhaal voor. Hij ziet het als zijn uitdaging om te kijken hoe deze scenes uiteindelijk zullen worden en hoe ze interactief blijven.


15:13  Mass Effect 3 krijgt nieuw einde?
10:25  PlayStation Classics - Deel 83
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
BioShock Infinite
Type:
Game
Releasedatum:
26-03-2013
Ontwikkelaar:
Irrational Games
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media