Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(7) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

Halo designer naar Sucker Punch


Door Rene Groen op 15-07-2011 om 16:30
Bron: VG247

Enige tijd geleden werd bekend dat Bungie een nieuwe weg in sloeg onder de vlag van Activision, waarmee ze de Halo titels vaarwel zeiden. Het resulteerde tevens in het vertrek van designer Jaime Griesemer.

Griesemer werd enige tijd geleden echter vooral bekend vanwege zijn dertig seconden-uitspraak. In een interview liet hij namelijk optekenen dat Halo 1 gebouwd was op het volgende principe: neem dertig seconden aan fun en herhaal dit keer op keer tot je een volledige game hebt.

Na zijn vertrek bij Bungie leren we vandaag dat de designer een nieuw onderkomen heeft gevonden bij InFamous ontwikkelaar Sucker Punch. Wat hem aanspreekt is dat het een kleiner team met talenten betreft dat nauw samenwerkt en zeer hongerig is. Ze willen gezamenlijk naar een volgend niveau en zijn bereid hier veel moeite voor te doen. Het doet hem herinneren aan de begintijd van Bungie, terwijl ze de laatste jaren juist zoveel gegroeid waren dat het zijn creativiteit niet ten goede kwam.


16:33  [Upd.] APB Reloaded komt naar retail?
16:24  Hollywood art director naar Respawn
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Gast (62.193.225.xxx) op 15-07-2011 om 16:42
Sucker Punch kan het hard gebruiken, hoewel Infamous 2 een hele vette titel is, waren de sly games echt ondermaats en zowat onbekend.

Ik hoop dat ze nieuwe IP doen.

wesmoen op 15-07-2011 om 16:56 [Niv: 56 / Exp: 2798]
@gast 62.: Sly was juist een van de beste platformers van de vorige generatie....althans volgens recensenten, maar kan je Infamous en Sly wel met elkaar vergelijken?

Gast (77.166.199.xxx) op 15-07-2011 om 19:09
"dat nauw samenwerkt enz eer hongerig is"
je bedoelt 'en zeer'?


Gast (62.88.30.xxx) op 16-07-2011 om 04:07
ik hoop dat er gewerkt wordt aan een nieuwe sci-fi IP

Gast (83.83.29.xxx) op 16-07-2011 om 15:58
Ik vond Infamous 2 nu ook niet echt geweldig. Been there done that. Heb wel gewoon platinum gehaald maar had met deel 1 veel meer lol. Verhaal was toen ook zoveeeeeeeel beter. Dit verhaal was echt slecht.... en met mij delen veel mensen die mening want ik hoor van veel mensen dat het echt een eentonige run was. Het is echt wel een super goed spel, maar had er meer van verwacht

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.