Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
16 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Verbetering headset kwaliteit bij Kinect update


Door Rene Groen op 27-08-2010 om 15:10
Bron: Eurogamer

Wanneer Kinect verschijnt mogen we tevens een nieuwe dashboard update verwachten, deze update komt er echter niet alleen voor Kinect zelf.

Microsoft heeft namelijk tevens aangegeven een probleem aan te gaan pakken, te weten de kwaliteit van de Xbox Live headset. Xbox Live Studios baas Jerry Johnson laat weten:

    “The codec we used when we first launched was a low bit rate codec and we stuck with that. We launched and we said we required broadband. We required a 64k connection, which not many people think of as broadband any longer. But that was the minimum requirement to run the service at the time."

Microsoft introduceerde de voice chat voor de originele Xbox in november 2002 bij de lancering van Xbox Live.


15:17  Ontslagen bij Ghost Recon ontwikkelaar
15:04  BioShock Infinite
 Reacties (9)
 Pagina: 1
Gast (129.125.108.xxx) op 27-08-2010 om 15:25
Vind de draadloze headset altijd al een stuk helderder dan die kabelcrap die je dr bij krijgt

Gast (209.119.116.xxx) op 27-08-2010 om 15:44
En wat als je geen headset hebt?

Rene Groen (Eindredacteur) op 27-08-2010 om 15:45 [Niv: 752 / Exp: 37605]
Dan krijg je ook geen verbetering.

darth veger op 27-08-2010 om 16:41 [Niv: 139 / Exp: 6952]

Also, dit word een optie, je kan nog steeds terug schakelen naar 64k connectie als je in-game lag'd maar dat lijkt me sterk

Gast (83.81.137.xxx) op 27-08-2010 om 17:01
heb nu al prima geluid vind ik

AceD op 27-08-2010 om 19:50 [Niv: 22 / Exp: 1081]
Ik kan echt niemand verstaan terwijl ik een game aan het spelen ben. Als ik echt wil weten wat ze zeggen moet ik naar dashboard. Dus bedankt

darth veger op 27-08-2010 om 20:05 [Niv: 139 / Exp: 6952]
Voor diegene die het niet helemaal begrijpen of je een nieuwe headset moet kopen,

nee je hoeft geen nieuwe headset te kopen, de Codec rate word omhoog gehaald.

Want ik zag op een paar andere game sites met veel verwarring

Gast (62.238.36.xxx) op 27-08-2010 om 20:17
Niks mis met de headsets hoor, maar beter is natuurlijk beter

im2 op 27-08-2010 om 22:39 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Kan je dan niet de microfoon van Kinect gebruiken(die in de camera zit).

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Xbox 360
Type:
Hardware
Releasedatum:
02-12-2005
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media