Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

EA oprichter wil opnieuw innovatie bij EA


Door Joni Philips op 06-12-2009 om 15:58
Bron: GameDaily

Jarenlang overheerste Electronic Arts de game-industrie, maar momenteel speelt het bedrijf tweede viool en moeten ze flink besparen. Activision-Blizzard heeft namelijk de rol van EA overgenomen en zij halen met gemak het geld binnen.

Electronic Arts oprichter Trip Hawkins gelooft echter niet dat huidig EA CEO John Riccitiello moet inzitten over de positie van EA. De eerste jaren, voordat Trip Hawkins EA verliet, concentreerde het bedrijf zich op de ontwikkeling van originele games, maar sindsdien vernieuwde het bedrijf te weinig. Op een gegeven moment moet je echter opnieuw innoveren om te groeien en dat moet Riccitiello nu blijven doen om nummer 1 te worden. Als dat gebeurt, loopt alles goed. Hiervoor kijkt hij naar Apple en Nintendo. Tot vijf-zes jaar geleden zaten zij ook in de hoek waar de klappen vielen, maar nu zijn ze opnieuw marktleiders omdat ze innoveerden. EA moet nu hetzelfde doen.


16:04  Koop PS3 thema op je Xbox 360
15:46  Aion bant spelers op originele wijze
 Reacties (7)
 Pagina: 1
spitfiresoul op 06-12-2009 om 17:43 [Niv: 57 / Exp: 2854]
zolang ze maar goed onthouden dat innovatie alleen niet genoeg is. minder de geldwolf uithangen en dingen uitmelken ook.

dat uitmelken kan voorlopig nog niet met nieuwe franchises dus moeten ze alleen onthouden dat mensen nie zo snel bereid zijn hun zakkeen leeg te laten schudden voor een nieuwe franchise( aka dlc die niets voorstelt maar te betalen is. een game launchen en dan een week later met de eerste dlc komen.

als ze dat weglaten en af en toe eens gratis dlc aanbieden of dlc die al een jaar ofzo uit is gratis maken kunnen ze volgens mij toch al wat respect en dus klanten terugverdienen

Gast (80.201.211.xxx) op 06-12-2009 om 19:17
innovatie gaat vaak gepaard met goede kwaliteit. :9

Gast (86.84.48.xxx) op 06-12-2009 om 22:34
@hierboven.
dat ontbreekt nog wel eens by ea.

Gast (86.89.67.xxx) op 07-12-2009 om 00:13
@hierboven.
Geef een voorbeeld? En dan het liefst in een tijdsbestek van de afgelopen 2 jaar.

Gast (83.83.130.xxx) op 07-12-2009 om 06:35
Volgnes mij steekt EA hun nek alleen maar uit de laatste twee jaar met nieuwe ip's ?

Gast (145.69.202.xxx) op 07-12-2009 om 14:12
Geef me een nieuwe Dune, Road Rash en een strike game en ik ben tevreden.
EA heeft gigantisch veel goed IP liggen waar ze niks mee doen, dommies daaro.

eehbiertje op 08-12-2009 om 18:11 [Niv: 76 / Exp: 3825]
@Gast (145.69.202.xxx

voor zover ik weet was er nieuwe roadrash in de maak..

btw als ik een game haal kijk ik heus niet naar de maker/uitgever ervan (ja als ik hem opstart zie ik het filmpje) het gaat me om de game en niet om het bedrijf

alhoewel ik toch moet zeggen bioware maargoed..

innovatie = nieuwe games en niet uitmelken inderdaad ik zou zeggen bouw een community en laat de mensen bepalen hoe of wat ze willen spelen en zien in een game

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.