Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Augustus 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 Augustus 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
31 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
30 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
29 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
28 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
27 Juli 2025 
(0) 
26 Juli 2025 
(1) 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
23 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
21 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(3) 
(0) 
20 Juli 2025 
(1) 
(2) 
19 Juli 2025 
(5) 
(0) 
18 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(2) 
16 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
15 Juli 2025 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
14 Juli 2025 
(6) 
(1) 
(1) 
(0) 
12 Juli 2025 
(5) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
10 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
08 Juli 2025 
(0) 
Dear Me, I Was...
Gamed Gamekalender Augustus 2025
RoboCop: Rogue City - Unfinished Business
Eriksholm: The Stolen Dream
Nieuws:

EA heeft het middel tegen ontslagen


Door Rene Groen op 28-02-2009 om 17:16
Bron: Games Industry

De kredietcrisis raakt ons allemaal, en dus vallen er ook ontslagen in de game-industrie. Ook Electronic Arts ontkomt hier niet aan, maar heeft wel een belangrijke mededeling voor haar medewerkers.

EA Redwood’s Glen Schofield laat weten dat de huidige werknemers die bezig zijn met de ontwikkeling van een kwalitatieve titel niet bang hoeven zijn om hun baan te verliezen. Kwaliteit is hierbij het toverwoord, zolang Electronic Arts games met kwaliteit blijft maken hoeven mensen niet bang te zijn om hun baan te verliezen. Volgens Schofield speelt het ook mee dat Electronic Arts een grote naam is en een groots bedrijf, hierdoor kunnen ze het makkelijker overleven.

Redwood is de studio die vorig jaar met Dead Space op de markt kwam, een titel die minder verkocht als waar Electronic Arts op gehoopt had.


17:21  Forza dev: 'Xbox 360 meer waarde dan Wii.'
16:59  Perry blijft bij PSP2 uitspraken
 Reacties (6)
 Pagina: 1
CorneB op 28-02-2009 om 17:18 [Niv: 3 / Exp: 167]
En daarbij komt ook nog dat het een grote motivatie is, die norm.

Gast (194.169.216.xxx) op 28-02-2009 om 17:34
Ja kredietscrisis... mooi
Het probleem is alleen zo groot, dat niemand daadwerkelijk een oplossing heeft die de kern zelf kan aanpakken. terwijl we proberen de kridietscrisis te oveleven met plijsters op de wonden door geld erin te pompen, zal het kort gezegd een nieuwe zeepbel creeeren die gedoemd is om te knappen wat zal resulteren in een veel grotere recessie oftewel een depressie met massaontslagen en dan zul je hetgene meemaken wat in de jaren 30 gebeurde. Hoop dat zoiets niet zal gebeuren, maar die kans is er wel degelijk.

Gast (82.170.54.xxx) op 28-02-2009 om 20:30
hou toch op gast met je doom-praten! Dat de crisis er is is al erg genoeg. Als iedereen nou weer positief begint te ouwehoeren en dingen gaat kopen ipv downloaden misschien gaat t dan weer es over.

Gast (194.169.216.xxx) op 28-02-2009 om 22:53
Het gaat niet om positief praten of niet. En kopen in plaats van downloade ook niet. dat zijn hele kleine aspecten van het hele probleem. Ik zeg dit met een reden en voornamelijk zonder naief te zijn. Kun jij het zelfde zeggen?

Kim0 op 01-03-2009 om 03:58 [Niv: 18 / Exp: 907]
Voor een betere wereld,begin bij jezelf koop dus,en download niet, als is et maar,een heel klein aspect

Seiniyta op 01-03-2009 om 04:03 [Niv: 14 / Exp: 723]
Niet iedere studio heeft de luxe om zo maar eens een kwalitatief hoogstaande titel uit hun toverhoed te halen. Sommige developers hebben soms het budget/mankracht niet om een AAA te maken. Sommige die misschien wel de middelen hebben moeten dan tegen een te strakke deadline games maken wat natuurlijk de kwaliteit niet ten goede komt.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.