Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
17 Juni 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Juni 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Nintendo Switch 2 - Welcome Tour
Gamed Gamekalender Juni 2025
The Precinct
Nintendo Switch 2 - De games
Nieuws:

Capcom waarschuwt ontwikkelaars


Door Rene Groen op 22-05-2008 om 14:56
Bron: Games Industry

Dead Rising is één van mijn persoonlijke toptitels voor de Xbox 360, het is een game die origineel is en keer op keer verfrissend blijft. Het is nu net dit laatste waar Capcom andere ontwikkelaars op aan wil spreken.

Adam Boyes van Capcom laat weten dat wanneer ontwikkelaars een idee hebben voor een game, ze ook bij dit idee moeten blijven. Vaak is het zo dat wanneer een ontwikkelaar naar een uitgever stapt met een idee, deze uitgever veranderingen wil doorvoeren in het project. Volgens Boyes moeten de ontwikkelaars niet buigen en gehoorzamen, maar bij hun standpunt blijven, willen ze niet ten onder gaan. Zonder een soortgelijke overtuiging zouden bedrijven als BioWare en Insomniac ook niet zo groot geworden zijn.

Boyes heeft vooral respect voor de Japanse werkwijze, hier staan het game design en de mechaniek van de game boven de technische vaardigheden bij de ontwikkeling van een game.

quote:
"If developers come along and talk about how it's got a gun from this game and an element from that other game, it's not different. It needs to have elements that have that X-plus-one factor. It's needs to blow people away especially as it has Capcom's name behind it. That's a big deal."


Het volledige interview kan hier worden nagelezen.


14:56  Verhaal H.A.W.X. uitgelegd
14:50  Blizzard moet Diablo fans teleurstellen
 Reacties (10)
 Pagina: 1
Divine Rage op 22-05-2008 om 15:00 [Niv: 97 / Exp: 4851]
Goed punt. Meer heb ik er niet over te zeggen.

zuzek op 22-05-2008 om 15:27 [Niv: 20 / Exp: 1024]
Wijze kerel. Komen juist teveel doorsnee games uit die wel aardig zijn om te spelen, maar je een maand later bent vergeten.

dromer op 22-05-2008 om 15:50 [Niv: 10 / Exp: 515]
Dead Rising was idd een super spel, lekker vernieuwend en grappig. Ik wou dat meer developers dat deden, en niet de zoveelste shooter met een ander , minder goed jasje maakten ..hoestproesthazehoest..

FloriX op 22-05-2008 om 16:12 [Niv: 258 / Exp: 12906]
Ik wil DR2

Gast (86.90.42.xxx) op 22-05-2008 om 16:31
ik wil diablo 3

Dragonetti op 22-05-2008 om 16:55 [Niv: 2 / Exp: 93]
En ik wil een RESIDENT EVIL spel in GTA vorm.
Lekker door een hele stad rondbanjeren en ala carmageddon zombies aan gort rijden om vervolgens een gebouw in te lopen om ala RESIDENT EVIL stijl zombies overhoop te knallen...

(sorry moest eruit)

ConAir op 22-05-2008 om 17:42 [Niv: 105 / Exp: 5270]
Ik sluit me aan bij zuzek.

Jrav op 22-05-2008 om 18:11 [Niv: 31 / Exp: 1534]
Ja makkelijk praten als je capcom bent. Kleine ontwikkelaars moeten wel buigen soms. Die zijn al lang blij dat ze aan het werk kunnen.

Gast (62.234.143.xxx) op 22-05-2008 om 23:26
Kort en krachtig _O_

Gast (86.85.25.xxx) op 25-05-2008 om 19:22
ik wil gewoon eve zegge, gta4 rules, net zoals jullie <-->

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.