Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

Nieuwe screens en info van Warhound


Door Rene Groen op 26-07-2007 om 15:31
Bron: QJ

In maart maakte ontwikkelaar Techland bekend dat hun First Person Shooter Warhound voor vijftig procent klaar was. We zijn echter weer wat verder sinds die uitspraak en krijgen dan ook meer van te zien.

In een factsheet laat de ontwikkelaar nieuwe informatie tot ons komen en dus zetten we alles eve op een rijtje:

Vrijheid in je keuzes:
In de jungle van het spel krijg je diverse missies en je mag zelf uitzoeken hoe je deze op wil lossen. Maak dus je eigen pad, kies je eigen tactieken en koop misschien wel satellietfoto’s en data om meer over het gebied te weten te komen, iets wat je kan helpen bij het opzetten van je plan.

Karakterontwikkeling:
Het karakter is te trainen in diverse vaardigheden als klimmen, repareren of de effectiviteit van een wapen. Het ervaring opdoen in deze elementen gebeurt net als in het echte leven, als je meer op afstand schiet zal je doelgerichtheid toenemen, als je veel rent neemt je conditie toe, etc. Hoe meer je de vaardigheden uit zult bouwen, hoe meer nieuwe manieren je zult ontdekken om missies te volbrengen.

Het zoeken van cover:
Voor het eerst in een FPS game is er een innovatie in het cover systeem, gebruik items, bomen, gebouwen en andere elementen om je veilig op te stellen en van daaruit toe te slaan. [Wij zien hier de innovatie niet echt in, maar dat terzijde - Red.]

Een realistische en gedetailleerde economie:
Door het voolbrengen van missies en verkopen van gevonden materialen kun je geld verdienen. Met dit geld kun je weer wapens, ammo of gadgets kopen, of het juist investeren om nieuwe vaardigheden te leren.

Een veranderlijk gevechtsgebied:
Iedere missie is anders als je deze speelt, zo zitten vijanden op andere posities, leggen ze vallen op andere plekken, zijn er verschillende locaties, etc. Tevens anticipeert de tegenstander op hoe jij een missies speelt en past daar zijn tactieken en strategie op aan.

Interactieve, vernietigbare omgevingen:
Vernietig gebouwen waar vijanden zich in bevinden, steek dorpen in brand om ze eruit te halen, sla een boom om zodat je deze als cover kunt gebruiken, etc.

Rivaliseer met andere mercenaries:
Klim op de carrièreladder van mercenaries, hoe hoger je komt, hoe beter de contracten zullen zijn die je aangeboden worden.

Naast al deze informatie ook nog wat nieuwe screenshots, helaas is onbekend van welke versie ze komen:













15:38  Nieuwe auto's in TDU via Xbox Live
15:14  Jaffe komt morgen met een nieuwtje
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Gast (77.248.184.xxx) op 26-07-2007 om 15:37
Mischien dat ze met innovatie op het gebied van denken zoeken maar zoiets bedoelen van: Je kan achter alles wat je ziet dekking zoeken, zonder houterige animaties en zonder dat je die objecten moet "gebruiken".

Rene Groen (Eindredacteur) op 26-07-2007 om 15:39 [Niv: 751 / Exp: 37552]
Zo brengen ze het anders nog niet naar buiten, maar dat zullen we af moeten wachten. De game klinkt als een Mercenaries meets Far Cry meets Crysis, en die combinatie kan voor mooie dingen gaan zorgen.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Warhound
Type:
Game
Releasedatum:
TBA
Ontwikkelaar:
Techland
Uitgever:
Deep Silver
Media:






Meer media