Niet alleen Kameo heeft meerdere consoles afgewerkt voordat het bij de Xbox 360 uitkwam, ook Too Human kent deze weg. Via de PlayStation en de GameCube komt het nu naar de Xbox 360. Too Human zou een RPG moeten worden van Silicon Knights.
Enkele dagen geleden dook het gerucht op dat Too Human vanaf nu het zonder Unreal 3 engine moest doen. Silicon Knights heeft dat gerucht nu ontkend, maar met een heel rare woordkeuze. De studio zei dat de geruchten over het volledig schrappen van de Unreal 3 engine niet correct zijn en dat er geen massieve vertragingen zijn. Vooral het woord 'volledig' is daar een opmerkelijke woordkeuze. Het kan hier bijvoorbeeld gaan om een herschreven versie, die Silicon Knights voor zichzelf maakt, of natuurlijk iets anders. Voorlopig blijft het afwachten dus. De game zal snel getoond worden en Silicon Knights is dan ook overtuigd dat we dan een positieve indruk zullen krijgen.
Rumors of Silicon Knights completely scrapping the Unreal Engine 3 on Too Human and massive delays for the Too Human product release are false. Too Human is progressing very well and we expect that gamers will be extremely excited with Too Human when we next show it.
|