Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
17 Juni 2019 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
16 Juni 2019 
(1) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(3) 
15 Juni 2019 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(4) 
(1) 
(1) 
(8) 
(1) 
(4) 
14 Juni 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Juni 2019 
(6) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(4) 
(1) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2019 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(2) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2019 
(3) 
(1) 
Project Scarlett voor een leek
Star Wars Jedi: Fallen Order
Gamed Gamekalender Juni 2019
Team Sonic Racing
Nieuws:

[E3] Microsoft spreekt first-party plannen uit


Door Rene Groen op 11-06-2019 om 16:09
Bron: ING

Microsoft heeft de laatsten jaren flink wat studio's overgenomen, zo leerden gedurende hun E3 persconferentie dat inmiddels ook Double Fine tot hun catalogus behoort. Het resultaat van deze overnamen laten nog even op zich wachten maar Microsoft heeft al wel een toekomstvisie.

Matt Booty, het hoofd van Microsoft's Xbox Game Studios, heeft aangegeven dat ze iedere drie maanden één first-party titel uit willen geven. In onderstaand citaat legt hij uit hoe hij tot deze berekening komt:
quote:
"So if you can do a game every three months, and if a game takes somewhere between two years and four years, I mean, just think about things that have come out recently, you know, things like Red Dead and God of War need to be getting into five, six years. Right? But let's just say for the sorts of studios, like a Ninja theory or a double fine that two, three years starts to be the cadence, right?

So, then if you've got a game a quarter and you're taking two to three years. You can kind of back into the math and say, well wow, you probably need somewhere between 10 and 12 studios. But... making games is not yet a perfect science, right? There's no creative endeavor that is. So there's going to be things that take longer. There's going to be some things that we start and say, hey, great idea, but it just isn't, you know, the Jello doesn't want to set. Right. Um, and so I think we need some, some buffer in there, right? So the first, that's kind of my basic answers. We'd love to be feeding a high quality game into game pass about every three months."

Momenteel bestaat Microsoft Game Studios uit veertien studio's, zo werkt 343 Industries aan Halo: Infinite voor de Xbox Scarlett, The Coalition aan Gears 5 en Ninja Theory aan Bleeding Edge.


16:22  [E3] Datum voor Zelda: Link's Awakening?
16:02  [E3] Uitgebreide blik op Darksiders Genesis
 Reacties (1)
 Pagina: 1
Gast (62.140.137.xxx) op 11-06-2019 om 19:30
Good luck! They gonna need it

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.