Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
17 Juni 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 Juni 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Nintendo Switch 2 - Welcome Tour
Gamed Gamekalender Juni 2025
The Precinct
Nintendo Switch 2 - De games
Nieuws:

[E3] 'Wii U brengt alle behoeftes samen'


Door Rene Groen op 07-06-2012 om 12:59
Bron: IGN

Teleurstelling, het was het gevoel dat overheerste na de persconferentie van Nintendo. De belofte aan hardcore gamers leek slechts gedeeltelijk waargemaakt te zijn, toch heeft Reggie Fils-Aime nog steeds alle vertrouwen.

In gesprek met IGN laat Fils-Aime weten dat niet alleen populaire en grote franchises belangrijk zijn voor de Nintendo Wii U, het draait voor hardcore gamers tevens om third-party ondersteuning en een fantastische online functionaliteit. De CEO van de Amerikaanse Nintendo tak doet deze uitspraak overigens niet zomaar, het is volgens hem namelijke en belofte aan gamers.

Hardcore, het is een term die Fils-Aime meermaals voorbij laat komen, maar tegelijkertijd geeft hij de belofte de de casual gamer niet vergeten zal worden. Hij omschrijft deze groep als gamers die vrijwel geen titels speelden voordat de Nintendo Wii op de markt kwam of de gamers die slechts in zeer korte spelsessies hun games opstarten. Zowel de casual als hardcore gamer moet hierdoor aangetrokken worden tot de Nintendo Wii U:
quote:
“For the more casual consumer, what we need to have are great pick-up-and-play experiences, experiences that could be in a party-type atmosphere, all of the things that we’ve learned, candidly, with the launch of Wii. And so we’ll also have all of those great games. Everything from SiNG to Just Dance 4 to Wii Fit U, to also games like Lego City – that’s why we’re publishing that game, even though it’s being developed by Traveler’s Tales."

Het doel van Nintendo is om een breed spectrum aan game-ervaringen naar de console te brengen en wanneer ze hierin slagen zullen ze iedereen aantrekken. Ze benoemen dit echter niet als 'core versus casual', ze willen simpelweg dat mensen aangetrokken worden tot hun uiteenlopende titels. Ze willen er zeker van zijn dat er voor iedereen games zijn die ze willen spelen.

Films-Aime gaat tevens in op de concurrentiestrijd tussen de Nintendo Wii U enerzijds en de PlayStation 3 en Xbox 360 anderzijds, waarbij hij belooft dat Nintendo's nieuwste speeltje een 'krachtig systeem' zal worden.
quote:
“We’re about to launch a tremendously powerful system, a system that pushes out great graphics, a system that has an opportunity to do a lot of things,” he said. “What I’ve heard the fan community say is: ‘I want my Mario, I want my Zelda, and I want the best of third-party.’ That’s what we’re looking to bring to consumers."

Uiteindelijk moet de gamer aan het einde denken dat wanneer hij de Nintendo Wii U koopt, hij zowel fantastische Nintendo creaties krijgt als in zijn behoefte van multiplatform titels wordt voorzien.


13:04  [E3] Forza Horizon met Kinect GPS
12:44  [E3] Star Wars 1313 op Unreal Engine 3
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.