Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Stellar Blade
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Nieuws:

Fox engine versus realiteit


Door Rene Groen op 03-03-2012 om 09:43
Bron: Gamefront

Ontwikkelaar Kojima Productions werkt naast Project Ogre aan een nieuwe engine, Fox genaamd. De engine zal in ieder geval te gebruiken zijn op de PlayStation Vita, PlayStation 3 en Xbox 360.

De realiteit moet met de engine angstvallig benaderd gaan worden en onderstaand moet dit naar voren komen. De ontwikkelaar vraagt ons of A, dan wel B de waarheid of juist de Fox engine is. Het antwoord vinden we in het tweede plaatje.





09:43  Sleeping Dogs met verhalende trailer
09:43  Launchtrailer Mass Effect 3
 Reacties (6)
 Pagina: 1
Redneckerz (Redacteur) op 03-03-2012 om 11:11 [Niv: 227 / Exp: 11336]
Het is niet al te moeilijk om te zien dat de plaatjes van B de Fox Engine zijn. Kijk in het eerste plaatje maar eens naar het schilderij:

- Het is erg low res (veel kartels)
- Als ik me niet vergis heet het zo, maar het schilderij heeft ook nauwelijks Relief Mapping in vergelijking met het echte schilderij. Waar het echte schilderij een lichte schaduw bevat die het schilderij een zijn driedimensionale uiterlijk geeft, heeft het Fox equivalent dat niet. Daar lijkt het meer op een 2D bitmap.

Dan zijn er nog de bureaustoelen die, hoewel accuraat gerendered,ook hier weer net wat extra schaduw missen voordat het ''echt'' is. Nu ziet het er ''gemaakt'' uit.

Dan vind ik Square Enix's Luminous Engine het beter doen, ook al heeft die ook zijn tekortkomingen.

Salsa85 op 03-03-2012 om 13:00 [Niv: 82 / Exp: 4118]
Als ze de games straks met deze kwaliteit bij mij thuis op het scherm afworden gespeeld, 60 fps en niet 30 of lager, ben ik impressed.

Een mooi plaatje renderen zonder motie kunnen de meeste wel.

Beretta-1992 op 03-03-2012 om 13:41 [Niv: 68 / Exp: 3412]
Laat ze dit AUB bewaren voor de next-gen consoles en niet de huidige.

Vaizard op 03-03-2012 om 13:48 [Niv: 62 / Exp: 3114]
I'm impressed, dit soort lighting is echt geniaal

Orian op 03-03-2012 om 20:31 [Niv: 67 / Exp: 3361]
Omgevingen zijn over het algemeen geen probleem. Mensen realistisch, inclusief beweging, weergeven is iets heel anders...

DRAGONS_ARE_EPIC op 04-03-2012 om 21:49 [Niv: 24 / Exp: 1204]
Nice!

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Type:
Game
Releasedatum:
01-09-2015
Ontwikkelaar:
Kojima Productions
Uitgever:
Konami
Media:








Meer media