Nieuws: [E3] [Upd.] Zelda met veel nieuwe details
Door Rene Groen op 16-06-2010 om 11:07
|
Bron: Nintendo Everything
|
Onder de naam Skyward Sword leerden we gisteren de nieuwe Zelda game kennen voor de Nintendo Wii. We kregen hierbij al enkele details mee, maar er is nog veel meer te melden.
Bij de Nintendo roundtable kwamen ook nog de volgende details naar buiten:
- Link ontdekt dat er nog een land onder de wolken is, een land dat gecontroleerd wordt door kwaadaardige krachten. Gedurende zijn ontdekking gebeuren er enkele dingen, waarna hij zelf besluit naar het land te gaan.
- Link is een jongen die in Skyloft woont, een plaats die eveneens boven de wolken ligt.
- De scene aan het einde van de trailer moest een grote impact op het publiek achter laten omdat dit belangrijk is voor het gebied.
- Zoals bij de presentatie al naar voren kwam kon Miyamoto geen release in dit jaar beloven. In plaats daarvan nemen ze hun tijd om alles goed af te krijgen, om pas dan de game uit te brengen.
- De game is al voor een groot deel compleet, onder de zaken die nog toegevoegd moeten worden zitten echter nog wel enkele kerkers.
- Het Skyward Sword heeft een eigen intelligentie en zal de vorm aannemen zoals we deze vorig jaar op een artwork zagen. Uiteindelijk zal het zwaard de Master Sword worden.
- Zoals al bleek zal de lucht een zeer belangrijk element in de game worden. Wolkenbanken zullen hierbij 'een grote impact' kennen.
- Miyamoto heeft heel veel met de artstijl van de game, zo is de game beïnvloedt door de Cezanne artistiek.
- Spelers moeten dit keer meer aandacht gaan besteden aan de vijanden.
- Aonuma geeft aan dat wanneer ze dezelfde artistieke stijl van Twilight Princess bewaard hadden, de game nu al klaar was geweest.
- De traditionele structuur van Zelda games zal anders zijn in Skyward Sword.
- Link zal verschillende kleren kunnen dragen.
- Het systeem om je items en kleren te selecteren is makkelijker, maar wel anders dan voorheen.
- Het nieuwe richtsysteem, waarbij ze gebruik maken van Wii-Motion Plus, moeten we vergelijken met een 3D muis.
[Upd.] Er is nog meer te melden:
- De HUD kan in de game uitgeschakeld worden vanuit het scherm.
- Het aantal mensen dat verantwoordelijk is voor de muziek is vergroot, om zo meer muziek in de game te krijgen.
- De ontwikkelaars wilden van Skyward Sword een meer gestroomlijnde ervaring maken als het gaat om combat, wat dan ook de reden is dat je een potion kunt drinken en bewegen op hetzelfde moment.
- Dezelfde persoon die de zweep maakte voor Spirit Tracks werkt nu aan de zweep voor Skyward Sword.
- Spelers zullen niet snel genoeg krijgen van de game, zo is er een goede afwisseling tussen puzzels, onderzoeken en combat.
|
|
|
|
11:07 [E3] Valve over Steam en Left 4 Dead PS3
11:02 [E3] 'Geen plek voor Vitality Sensor'
|
Reacties (14) |
|
Pagina:
1
|
|
kyuubi_san
op 16-06-2010 om 11:11
[Niv: 9 / Exp: 472]
|
Wanna play so I can really say that this will be one of my new loves in life;-)
|
|
kubus
op 16-06-2010 om 11:12
[Niv: 26 / Exp: 1310]
|
Rountable? Moet dat niet roundtable zijn? 
Oh en volgens mij in de eerste zin moet het zijn dat Link ontdekt dat er een land is ONDER de wolken, niet boven.
Tevens is het bevestigd dat deze Zelda een net zo gave soundtrack krijgt als Mario Galaxy 1 en 2. Orchestraal ftw!
Vind het wel jammer dat Link niet meer linkshandig is
|
|
Gast (62.195.24.xxx)
op 16-06-2010 om 11:17
|
Interessant. Dat kan dus een wending krijgen zoals we al vaker zien in Zelda; het varen van eiland naar eiland. In dit geval dus van wolk naar wolk. Ik hoop liever een grote wereld als in ttp of oot.
|
|
Gast (217.27.227.xxx)
op 16-06-2010 om 11:21
|
Grafisch niet indrukwekkend maar alles er om heen begint het toch interessant te maken.
|
|
Gast (85.149.88.xxx)
op 16-06-2010 om 11:34
|
- De ontwikkelaars wilden van Skyward Sword een meer gestroomlijnde ervaring maken als het gaat om combat, wat dan ook de reden is dat je een potion kunt dringen en bewegen op hetzelfde moment.
Tis Drinken en niet dringen :)
|
|
Gast (81.207.19.xxx)
op 16-06-2010 om 11:44
|
I'm dying here!
|
|
the_dan
op 16-06-2010 om 12:01
[Niv: 310 / Exp: 15521]
|
awsome shit for sale!
|
|
Gast (85.145.136.xxx)
op 16-06-2010 om 12:05
|
maar waarom hebben ze niet de artesieke stijl van TP gebruikt, daar was ik juist zo blij mee en ze zeggen nu zelf dat de game nu dan al klaar was geweest!
|
|
asianck
op 16-06-2010 om 13:19
[Niv: 380 / Exp: 19012]
|
Omdat mensen over dat stijltje begonnen te zeiken, net zoals bij The Wind Waker en nu hier.
|
|
BeWario
op 16-06-2010 om 16:49
[Niv: 28 / Exp: 1386]
|
- Link ontdekt dat er nog een land onder de wolken is, een land dat gecontroleerd wordt door kwaadaardige krachten. Gedurende zijn ontdekking gebeuren er enkele dingen, waarna hij zelf besluit naar het land te gaan.
- Link is een jongen die in Skyloft woont, een plaats die eveneens boven de wolken ligt.
Jullie zijn niet echt consequent: eerst is er een NOG een land dat onder de wolken ligt, en in de volgende zin zeggen jullie dat het eerste land BOVEN de wolken ligt. Tis of allebei onder of allebei boven
|
|
SuperSaiyen4
op 16-06-2010 om 18:54
[Niv: 14 / Exp: 705]
|
als je t maar met een gc controller kan spele
|
|
Gast (83.84.52.xxx)
op 16-06-2010 om 19:07
|
"De HUD kan in de game uitgeschakeld worden vanuit het scherm"
gelukkig tenmisnte 1 verbetering t.o.v. Twilight princess. Ergerde me kapot aan die hud in TP.
Jamme van de gfq...had liever weer t WW stijltje gehad dan dit (of het TP stijltje, maar liever de WW stijl)
title klinkt afgezaagd, maar ik hoop dat dit niet te casual wordt, want het lijkt wel die kant op te gaan. Hopen dat het verhaal deze game red, want alleen verbeterde controls (en removable hud) zijn niet genoeg
|
|
Gast (213.10.19.xxx)
op 16-06-2010 om 20:22
|
@ supersaiyen4 blabla hoe wil je GC controller droppen als je moet richten met WM+? drop geen kak
|
|
Pagina:
1
|
|
|
|