Nintendo introduceerde recent Wii MotionPlus, een sensor waarmee de WiiMote verbeterd wordt. AILive heeft met Nintendo samengewerkt en zij hebben LiveMove2 gemaakt, software voor Wii developers die het ontwikkelen makkelijker maakt. Ze demonstreren dit met een nieuwe video.
Dragons_Slayer
op 31-07-2008 om 09:25
[Niv: 13 / Exp: 660]
Ziet er veelbelovend uit die Wii MotionPlus, al was het beter geweest als ze iets in deze aard hadden getoond op de E3, dan had iedereen tenminste begrepen wat het juist meer deed dan de gewone Wiimote.
Gast (68.178.206.xxx)
op 31-07-2008 om 09:26
Ik ben anders niet onder de indruk
Gast (62.234.167.xxx)
op 31-07-2008 om 09:33
ja, de wii-mote werkt goed voor wiisports enzo, als je normaal deed. Maar nu is het helemaal verberterd, ik ben onder de indruk
Dragons_Slayer
op 31-07-2008 om 09:49
[Niv: 13 / Exp: 660]
voor de mensen die niet weten wat het verschil is tussen dit en wat de Wiimote eerst kon:
Nu kunnen alle bewegingen realtime herkend worden, als je nog eens terug denkt aan wiisports bij bevoorbeeld baseball dan merkte je dat ze al iets probeerden in die aard maar het als je dan sloeg met de knuppel werd er gewoon gebruik gemaakt van bewegingsherkenning, de wii wist van: de wiimote maakt een slag beweging, wel dan laten wij een slagbeweging zien. Terwijl je hier ziet dat je perfect vrij bent in bewegen en het slaan, vergelijk dat eens met de zwaardgevechten uit Redsteel!
Gast (91.177.230.xxx)
op 31-07-2008 om 10:11
Ik ben ervoor gewonnen. Redsteel 2 met echte zwaardgevechten is voor mij een topper-in-wording! De mogelijken worden nu eindeloos, hopelijk gaan de ontwikkelaars nog meer toppers realiseren met deze Wii MotionPlus. Ik kijk er alvast naar uit!
ace_quorthon
op 31-07-2008 om 12:33
[Niv: 76 / Exp: 3786]
Ziet er erg interessant uit! Dit is inderdaad wel zo'n beetje het volgende wat er moest komen na de wii-mote. 'ns kijken wat voor mooie games ze hiermee kunnen maken!
Gast (77.164.50.xxx)
op 31-07-2008 om 15:08
Ziet er goed uit hoor..
Het is misschien wel klagen, maar er zit wel een kleine tijdsverschil tussen het bewegen van de mote en die van op het scherm. Als je dan snelle zwaard gevechten wil houden, dan zit er toch een kleine tijd tussen de beweging die jij maakt en die van op het scherm. En dan kan je dus al geraakt zijn.
Gast (77.163.10.xxx)
op 31-07-2008 om 15:15
Meh, ik denk dat het vooral gaat om het precies nabootsen van de beweging.
Gast (82.95.48.xxx)
op 31-07-2008 om 15:28
Gast (68.178.206.xxx) op 31-07-2008 om 09:26
Ik ben anders niet onder de indruk
Dan begrijp je ook de balle van games. Want dit is een grote verandering voor de game industrie.
Daar zit ook geenvertraging op, de software die ze daar tonen is puur een show example. Wie wilt nu nog op een stomme knop duwen in een 3d game om te slaan. Dit is voor simpele mensen die simpel willen leven en nog eens traag van begrip zijn.
Gast (77.164.50.xxx)
op 31-07-2008 om 15:32
mjah, denk ook wel dat ze dit even snel in elkaar hebben gezet om wat te tonen, aangezien niemand wist wat ze er nu van moesten verwachten
sidar
op 31-07-2008 om 15:37
[Niv: 49 / Exp: 2463]
@gast 77.164.
Nee het is 1:1.
Gast (81.207.111.xxx)
op 31-07-2008 om 16:04
Het is geweldig.... MAAR DIT HAD GEWOON AL IN DE WII-mote MOETEN ZITTEN. Het id de reinste uitmelkerij.
Ik zie trouwens geen sensor bar, of lijkt dat maar zo?
Dragons_Slayer
op 31-07-2008 om 18:02
[Niv: 13 / Exp: 660]
Missichen dat er wel één ligt maar volgens mij wordt hij helemaal niet gebruikt. En voor de mensen die zeggen dat het al van het begin in de wiimote had moeten zitten, wel ja dat zou leuk zijn he, dan was de Wii veel later gereleased geweest, volgens mij heeft het toch wel een tijdje geduurd voor ze deze technologie onder de knie hadden, en trouwens dan was er toch alleen maar geschreewd van hoe schandalig duur de wiimote is.
Master Bates
op 31-07-2008 om 21:16
[Niv: 64 / Exp: 3216]