Je kent het verhaal vast wel. Sensible World of Soccer, de moeder van alle leuke voetbalgames, zou in de lente van 2007 op de Xbox Live Marketplace komen. Het ene uitstel volgde echter het andere op maar vandaag is het toch zo ver. Toch?
Om stipt 10:00 werd het spel op de Xbox Live Arcade te koop aangeboden. Fans van het eerste uur, die het spel meteen voor 800 Microsoftpunten aankochten zitten echter met gebakken peren.
Na het opstarten van SWOS verliest de gebruiker de verbinding met Xbox Live en kan diezelfde verbinding onmogelijk vanuit het spel opnieuw tot stand gebracht worden.
Wanneer de gebruiker terugkeert naar het dashboard, dan herstelt de verbinding met Xbox Live zich. Hoe het nu verder zal verlopen blijft even koffiedik kijken. We houden jullie alvast op de hoogte.
Update: Codemasters laat ondertussen weten dat de oorzaak van de problemen niet bij hen ligt. Volgens het bedrijf is Microsoft bezig met een oplossing en zal de bugvrije versie later gepost worden.
Major Nelson van zijn kant zegt dat wie het spel reeds gekocht heeft, het van de harde schijf mag wissen. De nieuwe versie zal dan opnieuw kosteloos binnengehaald kunnen worden.
Update 2: Major Nelson laat weten dat mensen volop aan een oplossing werken en dat ze hopen de nieuwe, bugvrije, versie rond vanavond 21:00 online te hebben.
|