Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 April 2021 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2021 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2021 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2021 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 April 2021 
(9) 
(0) 
(1) 
13 April 2021 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
12 April 2021 
(8) 
(1) 
(2) 
(4) 
11 April 2021 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2021 
(11) 
(0) 
(1) 
(0) 
09 April 2021 
(6) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
08 April 2021 
(2) 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
07 April 2021 
(0) 
(0) 
(3) 
(1) 
06 April 2021 
(0) 
(3) 
(2) 
05 April 2021 
(6) 
04 April 2021 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2021 
(0) 
(0) 
(1) 
(5) 
(3) 
02 April 2021 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
01 April 2021 
(5) 
(10) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
31 Maart 2021 
(8) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
30 Maart 2021 
(1) 
(0) 
(18) 
(0) 
(0) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
29 Maart 2021 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Maart 2021 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
27 Maart 2021 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Stratego Assassin's Creed
The Fast and the Furious
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Beyond Medusa's Gate: VR Escape Room
Nieuws:

Voormalig Ghostwire: Tokyo creative producer opent indiestudio


Door Rene Groen op 24-03-2021 om 16:04

Veel mensen zullen Ikumi Nakamura kennen als de dame die tijdens de E3 met veel enthousiasme het podium betrad om ons meer te vertellen over Ghostwire: Tokyo. Helaas leerden we snel hierna dat ze de studio had verlaten maar gelukkig keert ze nu terug.

Hoewel de studio nog geen naam heeft laat Nakamura al wel weten dat ze aan een nieuw IP werkt waarvoor ze haar eerder opgedane ervaring in de industrie wil gebruiken. Haar doel is om talenten vanuit de hele wereld samen te brengen, waarbij ze de taalbarrière niet als een probleem ziet:
quote:
"Natuurlijk is er een taalbarrière, maar zelfs voor iemand zoals ik die geen Engels spreekt, wil ik mensen spreken die nieuwsgierig zijn om elkaar te leren en te begrijpen. Als ik dit type team kan vormen om aan een nieuwe game te werken heb ik het gevoel dat we in staat zullen zijn om iets nieuws naar de spelers te brengen, dus dit is de benadering die ik wil volgen voor mijn studio en mijn IP."

De dame gaat ook nog kortstondig in op de beslissing om Tango Gameworks te verlaten, ondanks dat ze enkele maanden ervoor nog een Ghostwire: Tokyo presentatie had gegeven bij de E3: "Ik begon me af te vragen of er geen manier was om games te maken terwijl ik me beter voelde. Ik nam de beslissing om te stoppen voordat het te laat was." Ze vond veel steun in de e-mails die ze na haar beslissing ontving, voornamelijk afkomstig van vrouwen uit de game-industrie die gemotiveerd waren om haar op het E3 podium te zien.



14:34  Reis af naar het Oostelijke Rijk in de DLC van Immortals: Fenyx Rising
15:57  2.5D platformer Ayo the Clown in de lente naar PC en Switch
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.