Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
WWE 2K24
Gamed Gamekalender April 2024
Gamed Gamekalender Maart 2024
Wo Long: Fallen Dynasty - Complete Edition
Nieuws:

Veel nieuwe Uncharted 4 informatie


Door Rene Groen op 16-04-2016 om 14:33
Bron: Dual Shockers

De releasedatum van Uncharted 4 komt - wederom - dichterbij, voordat het echter zo is hebben we een hoop nieuwe informatie over de game. Houd er wel rekening mee dat de informatie spoilers kan bevatten.

  • De ontwikkelaar wil het besturen van de jeep goed aan laten voelen, echter was initiële feedback sceptisch. Ze hebben hierna veel wijzigingen aangevoerd zodat het rijden over stenen, gras, water en modder anders aanvoelt.
  • Er is een 'interruptiesysteem' ingebouwd voor conversaties die je in de jeep hebt. Wanneer je de jeep tijdens een gesprek verlaat zal deze stoppen en opnieuw starten wanneer je terugkeert. Dit alles voelt zeer natuurlijk aan.
  • Er zijn veel lagen van animaties in diverse elementen verwerkt, denk aan de brug die bijna in elkaar start in het Madagaskar level.
  • Je bent niet verplicht om altijd de auto te pakken, je kunt ook simpelweg uitstappen en te voer verder gaan.
  • Je kompanen zijn erg actief. Stel dat je een voertuig verlaat, dan zullen ze hier commentaar op geven en vervolgens niet simpelweg wachten tot je terug bent. Ze lopen bijvoorbeeld rondom een jeep, schoppen tegen de banden, inspecteren het voertuig en meer.
  • Uncharted 4 heeft een 'significante lengte'. Omdat er echter geen typische playthrough bestaat, er zijn namelijk vele opties en keuzes die je kunt maken, is het lastig om hier een aantal uur aan te verbinden. Dit komt tevens omdat je in de meer open levels op onderzoek uit kunt gaan, hetgeen je ook kunt laten.
  • Voorafgaande aan de release zal er meer over de multiplayer naar buiten worden gebracht.
  • Door R3+L3 in te drukken activeer je de Photo Mode, hetgeen ook uitgezet kan worden. De ontwikkelaar heeft in ieder geval getracht hier iets bijzonders van te maken zodat je indrukwekkende screenshots kunt maken.
  • De torens in Madagaskar zijn een ideale omgeving voor vijandelijke snipers.
  • De controls zijn op vele manieren aan te passen. Spelers kunnen de controls hierdoor instellen op hun speelstijl en voorkeuren. Tevens heeft Naughty Dog samengewerkt met anderen om ervoor te zorgen dat spelers die bepaalde handicaps hebben ook kunnen genieten van de game.
  • Er is bewust voor gekozen om geen menu's te laten zien omdat hier spoilers in zitten. Ook op ander vlak is er nog te onthullen over de game. Toch betekent dit niet dat alle Trophies ook langdurig geheim blijven, sommigen worden al voorafgaande aan het spel openbaar gemaakt omdat deze normaliter toch wel uit zullen lekken.
  • Sam en Sully zullen geweren hanteren terwijl jij als speler de auto bestuurt. Het team heeft geëxperimenteerd om ook het schietwerk aan de speler over te laten, maar dit zorgde voor problemen met de controls. Tevens moedigen ze de speler nu aan om niet uit het voertuig te stappen in gevaarlijke situaties.
  • De keuze in moeilijkheidsgraad heeft invloed op de verschillende vijanden. Stel dat je de torens van Madagaskar op Normal speelt, dan zul je enkel te maken krijgen met snipers. Kies je daarentegen voor de Hard of Crushing moeilijkheidsgraad, dan krijg je te maken met vijanden die RPG's hanteren. Tevens zullen vijanden je op een hogere moeilijkheidsgraad makkelijker spotten waardoor stealth lastiger is, en zijn ze accurater qua schieten. Op de Crushing moeilijkheidsgraad krijg je verder minder informatie over wie je ziet en waar de vijand zich begeeft en zullen ze agressiever zijn in de aanval. Eén van de ontwikkelaars deed er hierdoor een uur over om ditzelfde level te voltooien.
  • Er zijn situaties waarin combat onvermijdelijk is, terwijl er tevens situaties zijn waarin je langs vijanden kunt sneaken zonder ook maar iemand te vermoorden. Sterker nog, er is zelfs een Trophy aan verbonden als je dit lukt.
  • Sam en Sully vervullen een helpende rol in combatscenario's. Ze schieten niet blind om zich heen en doen hun best om vijanden voor je te spotten. Mocht een vijand je toch weten te grijpen, dan zullen ze op de situatie afkomen en je helpen. De ontwikkelaar heeft er echter aan gewerkt dat ze niet te krachtig worden, bijvoorbeeld door vijanden neer te halen die jij op het oog had. Wel zijn er team takedowns waarin je samenwerkt om vijanden uit te schakelen, terwijl ze ook in stealth vijanden neerhalen om onopgemerkt te blijven.
  • In de hoofdcampagne is er geen coöperatieve gameplay omdat dit de ervaring onderuit zou halen.
  • Er zal een soundtrack worden uitgegeven in zowel digitaal formaat als op CD.
  • Zowel markeringen als indicatoren voor gevaar kunnen worden uitgezet in de menu's. Markeringen worden overgedragen wanneer je de dood mocht vinden, mocht je dus eerder een vijand gemarkeerd hebben, dan blijft dit zo als je opnieuw begint.
  • Wanneer je bepaalde acties niet uitvoert of bepaalde locaties niet onderzoekt kun je conversaties missen. Veel van de dialogen is afhankelijk van hoe je speelt en waar je naartoe gaat.
  • Je richtindicator bevat een stip die heen en weer beweegt om te laten zien waar de impact van je kogels plaats zal vinden. Alle wapens hebben hun eigen patronen hierin zodat je er echt gewend aan moet raken.
  • Mocht je niet zitten te wachten op de tussenfilmpjes, dan kun je deze simpelweg uitschakelen.
  • Iedere actie die je uitvoert, denk aan het slingeren aan een grijphaak of het springen over een muur, kan vervolgd worden door een melee aanval.
  • Er is geen aparte knop om te springen, maar in combat beweeg je wel sneller dan je normaliter zou doen.
  • De jeep kan schade oplopen, maar het kan niet worden vernietigd.
  • In de aankomende weken zullen er meer informatievideo's worden uitgegeven, zo gunnen ze ons al een blik op de controls.


06:12  Kirby Planet Robobot krijgt amiibo bundel
13:41  Red Dead Redemption met prequel, map gelekt?
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Gast (82.176.230.xxx) op 16-04-2016 om 15:00
Lijkt wel of die jeep de hoofdrol speelt zeg..

Gast (77.249.254.xxx) op 16-04-2016 om 16:34
De nieuwe Batmobile!

Gast (77.249.254.xxx) op 16-04-2016 om 16:34
krijgt de hoofdrol

Gast (92.69.230.xxx) op 16-04-2016 om 18:31
SPOILERS!!! Ik wou niet weten dat er snipers op torens wachten op mij :@

Rene Groen (Eindredacteur) op 16-04-2016 om 19:55 [Niv: 747 / Exp: 37333]
Misschien handig om dan eerst de tekst te lezen, er staat namelijk duidelijk in de inleiding: "Houd er wel rekening mee dat de informatie spoilers kan bevatten."

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Uncharted 4: A Thief's End
Type:
Game
Releasedatum:
10-05-2016
Ontwikkelaar:
Naughty Dog
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media