Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
19 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Geen Super Meat Boy voor WiiWare


Door Joni Philips op 24-12-2010 om 06:40
Bron: 1Up

Met Super Meat Boy ontwikkelde Your Meat Team een WiiWare, Xbox Live Arcade en Steam vervolg op de populaire Flashgame Meat Boy. Super Meat Boy is een actiegame waarin je een brok vlees speelt die zijn vriendin Band-Aid Girl moet redden van de kwaadaardige Dr. Fetus.

Op PC en Xbox 360 is Super Meat Boy reeds beschikbaar, maar op WiiWare kunnen we de game nog niet vinden, en dat gaat niet veranderen... De ontwikkelaar heeft besloten de WiiWare versie te annuleren. In de plaats daarvan gaan ze onderzoeken of ze de game via retail kunnen uitbrengen.


06:47  Extended Cut voor Resistance 3 Trailer
06:35  Virtual Console - Week 164
 Reacties (9)
 Pagina: 1
Uchiha_Shadow op 24-12-2010 om 08:02 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Tja Nintendo, dit krijg je als je zulke belachelijke maximum limieten instelt voor WiiWare games.

Moet wel bij gezegd worden dat de devs natuurlijk al van de limieten af wisten en dus eigenlijk niemand hoeven teleur te stellen als ze van te voren er over hadden nagedacht.

Ik haal 'm wel op Steam.

konnichiwa op 24-12-2010 om 09:48 [Niv: 153 / Exp: 7652]
Het zou flauw zijn moest het door de limiet komen, dit zou men toch onder de 42 Mb moeten kunnen krijgen..

Uchiha_Shadow op 24-12-2010 om 10:28 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Mwoah, de PC versie is 500 Mb geloof ik

Gast (77.251.122.xxx) op 24-12-2010 om 12:03
Hij komt wel op de Wii, alleen dus als retail. Dan kunnen ze de prijs hoger maken.

konnichiwa op 24-12-2010 om 13:08 [Niv: 153 / Exp: 7652]
Dacht 100 Mb op x360..

Robert op 24-12-2010 om 14:06 [Niv: 206 / Exp: 10294]
@ Uchiha shadow
300MB op PC.
Als je em wil halen moet je even 1 of 2 jan op steam zijn. dan zal die waarschijnlijk weer heel goedkoop zijn.

Uchiha_Shadow op 24-12-2010 om 19:27 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Ik wil 'm op m'n mac

Of wacht, ik kan de Mac versie gratis halen als ik de PC versie koop, of niet?

@gast: Team Meat gaf al aan dat er weinig kans was dat ie retail uit komt, dus ik zou er niet van uit gaan

Gewijzigd door Uchiha_Shadow op 24-12-2010 om 19:27

Louis Tinner op 24-12-2010 om 23:55 [Niv: 201 / Exp: 10063]


Toch raar dat het ze niet lukt dit spel zo te fixen dat het binnen de limiten van wiiware past, als je ziet welke mooie/goede spellen er te vinden zijn...

Gewijzigd door Louis Tinner op 25-12-2010 om 00:08

Louis Tinner op 25-12-2010 om 00:08 [Niv: 201 / Exp: 10063]
- If Super Meat Boy were to land on WiiWare within file sizes right now, it would have no leaderboards, no Dark World levels and no support for downloadable additions, Boss fights and cutscenes would have no musical accompaniment, and only six music tracks (including just one for retro-themed levels) would be present
- Edmund McMillen says that would be "a piece of shit version of Super Meat Boy."
- "There is no way to avoid the fact that if we released a 40MB version of Super Meat Boy it would be a shit version of the game. It's a lose lose situation, but the fact of the matter is if we release a shitty game, we will have to live with that for the rest of our careers and have to cop to the fact that it is a shitty game."
- "We knew of the limits early on but overestimated our ability to get Nintendo to raise the file size. It's lame that there is a 40MB cap on WiiWare games ... but it was our fault for blindly assuming this cap wasn't set in stone, and we are sorry for that."
- "We assumed our options would be good, and they might get better now that we have won some awards. Right now we have talked to three larger publishers who have passed on the title because they believe Wii retail is a bad idea profit wise. Most places we have talked to believe that only Nintendo brand games sell well on their system and don't even understand why we want to release Wii retail."
- "Don't let this or the fact that SMB isnt releasing on PS3 or Wiiware fool you into thinking we don't [love] Sony or Nintendo, we love them all. If we had the ability the game would be released on ALL systems, but it just doesn't seem like that was in the cards this time."
- "Probably, honestly we got so lost in making a cool game we totally forgot about how strict the limitations for the Wii were, we just wanted to make something huge and the game got a little out of control."


 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Super Meat Boy
Type:
Game
Releasedatum:
20-10-2010
Ontwikkelaar:
Team Meat
Uitgever:
Onafhankelijk
Media:








Meer media