Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Stellar Blade
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Nieuws:

'Prince of Persia was geen experiment'


Door Rene Groen op 04-04-2010 om 11:16
Bron: Xbox 360 Achievements

De meningen over de vorige Prince of Persia waren verdeeld. De ene genoot van de graphics, de andere irriteerde zich aan het feit dat je niet dood kon gaan.

Ubisoft gooit het nu weer het met Prince of Persia: The Forgotten Sands over een andere boeg. Ze keren terug naar de vorige stijl, waardoor veel gamers denken ze het vorige deel enkel als een experiment beschouwden.

Animation Director Jan Sjovall geeft aan dat het bovenstaande echter niet het geval was. Met de titel probeerden ze wel enkele nieuwe zaken uit: het niet dood kunnen gaan door Elika, de gameplay met Elika en het vechten. Het was dan ook geen experiment, ze trachtten simpelweg iets nieuws en unieks te doen.

Grote vraag is natuurlijk of Prince of Persia in deze vorm terugkeert:

quote:
“I really don’t know. It would be nice to see this. What the plan is, with either the POP 2008 or whether this [The Forgotten Sands] is being brokered into a trilogy, or developing the story of the original Prince any further, I can’t say. We will see what Ubisoft management or the IP/franchise team wants to do with the IP.”


11:21  Crysis 2 komt in november?
11:08  Just Cause 2 DLC op 7 april?
 Reacties (14)
 Pagina: 1
Hannibal op 04-04-2010 om 11:19 [Niv: 17 / Exp: 848]
Ik hoop dat de versie met Elika weer terug komt, het verhaal was nog niet klaar namelijk en het smaakte naar meer.

Gast (82.75.84.xxx) op 04-04-2010 om 11:26
Gewoon Warrior Within style.. zo hoort het.. niet dat fancy cell-shaded zooi

Joni Philips (Eindredacteur) op 04-04-2010 om 11:44 [Niv: 1181 / Exp: 59057]
Breng PoP 2008 dan maar terug.

Angel666 op 04-04-2010 om 12:35 [Niv: 59 / Exp: 2969]
ik vond pop 2008 niet geweldig want er kwam erg weinig vecthen in voor, maar de rest vond ik wel goed vooral de stijl vond ik heel erg mooi en waarom mensen het irritant vinden dat ze niet dood kunnen gaan smap ik niet helemaal hoor, hoef je toch niet de heletijd over nieuwe te beginnen

BeWario op 04-04-2010 om 12:45 [Niv: 28 / Exp: 1386]
Laat het klimmen en de stijl van de prachtige wereld van PoP 2008 samen met de gameplay en het vechten van de Sands of Time trilogie maar terugkomen, dat zou echt het beste zijn.

Goof op 04-04-2010 om 15:29 [Niv: 96 / Exp: 4793]
Ik wil ook wel de PoP uit 2008 terug, het smaakte idd naar meer. Ik vond het deel zelfs leuker dan de originele PoP.

Gast (80.126.80.xxx) op 04-04-2010 om 16:28
ik hoop ook van wel. er komt tegenwoordig toch geen game meer uit of het is een trilogie, en het is ook een ander verhaal dan de sands of time versie. En wat andere ook zeuren, cellshaded was gwoon mooier, leuker en kleurrijker. Dat je telkens maar een enkele monster tegenkomt heeft ook wel wat, mss werd het daar juist wel spannender door. en ja, wat dat zogenaamde onsterfelijkheid betreft, het is natuurlijk niet de beodeling dat je erdoorheen racet en ach, als je valt word je toch wel gered. Als je zo speelt dan kun je de game net zo goed wegleggen. er is niet voorniets een achiev dat je de game uitspeelt zonder meer dan 100 keer gered te zijn door Elika. Oja, Elika... ook nog een pluspunt van de cellshaded verie ;)

en angel, zeggen dat een spel niks aan is vanwege het weinige vechten is lame. Gast (82.75.84.xxx) en ik vind de Warrior Within stijl dus niks aan, maarja smaken verschillen maar weer eens.

Gast (80.61.41.xxx) op 04-04-2010 om 16:39
PoP 2008 was echt gaar hele tijd de zelfde dingen doen werd 1 tonig en je kon niet dood en je kon maar tegen 1 vijand vechten.

En Elika was echt een doorn in het oog.

Wat is daar nou leuk aan :X

Btw de prince zag er wel lauw uit.


Gast (80.126.80.xxx) op 04-04-2010 om 18:03
wat is er leuk aan de warrior within prince, dat ken ik net zo goed zegge

Shadowx op 04-04-2010 om 18:36 [Niv: 155 / Exp: 7765]
Ik vind de ouwe trilogie stijl leuker, maar vond de nieuwe best vermakelijk alleen dan wel met wat meer opties zoals een uitgebreid vecht systeem.

Gast (80.57.1.xxx) op 04-04-2010 om 19:53
Ik vond het spel echt prachtig. Die mooie omgevingen waren zo prachtig om door heen te gaan. Ik heb er van genoten. Jammer alleen van de framedrops en dat er maar steeds 1 vijand was. Dit werd op den duur wel langdradig.

Gast (83.163.175.xxx) op 04-04-2010 om 23:47
Is nieuwe zaken uitproberen niet hetzelfde als experimenteren alleen dan anders verwoord? Ik zie het verschil niet. xD

Gast (84.87.69.xxx) op 05-04-2010 om 09:46
"de ene..."
"de andere irriteerde zich aan..."
- enE ?
- anderE ?
- irriteerde zich aan ?
Ga terug naar school man! En dan heb ik alleen nog maar het kopje gelezen... _O_

Gast (86.88.123.xxx) op 05-04-2010 om 12:56
Ik vond die nieuwe slecht. Het was gewoon telkens hetzelfde, mol het baasje 3 keer met dezelfde combo's die je altijd gebruikt en ga naar het volgende baasje. puzzels waren ook iets te makkelijk in mijn opzicht. Sands of Time trilogie was veel beter in mijn opzicht!

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Prince of Persia
Type:
Game
Releasedatum:
05-12-2008
Ontwikkelaar:
Ubisoft
Uitgever:
Ubisoft
Media:








Meer media