Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(7) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

Activision-Blizzard concentreert op sequels


Door Joni Philips op 06-11-2008 om 12:16
Bron: ShackNews

Bij Electronic Arts wil men meer originele titels ontwikkelen, maar grote concurrent Activision Blizzard heeft een totaal andere aanpak.

Activision Blizzard CEO Bobby Kotick wil enkel games ontwikkelen met potentieel om te veranderen in 100+ miljoen franchises. Men wil games ontwikkelen waaran men tien jaar in de toekomst nog werkt. Met deze strategie heeft Activision een sterke groei beleefd. Het bedrijf wil wel nieuwe franchises lanceren, maar men gaat zeer selectief te werk. Men wil focussen op de grote high-profile projecten, andere nieuwe projecten maken geen kans. Is dit echter de ideale strategie om gamers tevreden te houden?


12:23  Tweetal video's Castlevania: Judgment
12:07  Japanse reclame van White Knight Story
 Reacties (8)
 Pagina: 1
Matesers op 06-11-2008 om 12:21 [Niv: 58 / Exp: 2892]
Een sequel op een goede game is (bijna altijd) een garantie voor kwaliteit...
Maar dan is er vaak weinig ruimte voor innovatie terwijl veel gamers juist dat belangrijk vinden.

vinnie13 op 06-11-2008 om 12:21 [Niv: 53 / Exp: 2664]
true crime

Hannibal op 06-11-2008 om 12:38 [Niv: 17 / Exp: 848]
Activision-Blizzard de nieuwe EA dus (om het simpel te zeggen)? :S
Lijkt een beetje op de strategie die EA net heeft losgelaten.

Gast (159.153.156.xxx) op 06-11-2008 om 13:04
inderdaad, gegarandeerde inkomsten, weinig risico maw uitmelkerij .
Klinkt als EA van 2 jaar geleden. Ze zullen het ook wel leren zeker.

Gast (217.122.193.xxx) op 06-11-2008 om 13:06
AB is beter!

Stammetje91 op 06-11-2008 om 22:30 [Niv: 302 / Exp: 15113]
Het verschil tussen EA Games en Blizzard is enkel dat Blizzard wel keurig selecteerd wat ze wel en niet op de markt willen gooien.

Eigenlijk is Blizzard een bedrijf naar mijn hart. Ze maken hun games met zo veel passie. Ze weten echt waar ze mee bezig zijn.

Magnum Delta op 06-11-2008 om 22:55 [Niv: 30 / Exp: 1506]
een Guitar Hero Guns N Roses en nog een WT met massa's liedjes. Maar meer dan dat hoef ik niet volgend jaar. Ik hoop echt dat ze niet de ex-EA kant uitgaan. Nobody likes it

Hannibal op 06-11-2008 om 23:38 [Niv: 17 / Exp: 848]
@Stammetje91: je hebt groot gelijk, Blizzard selecteerd wel keurig maar Activision is niet zo selectief en dat is wel jammer.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.