Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
03 Mei 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
Days Gone Remastered
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Nieuws:

CliffyB zeer te spreken over MGS4


Door Martijn Steinpatz op 10-07-2008 om 16:20
Bron: CVG

Cliffy Bleszinski heeft naar eigen zeggen erg genoten van de cutscènes van Metal Gear Solid 4. Sommigen hadden er nogal wat kritiek op, maar in een interview CliffyB noemt de films de beste in de industrie. Overigens was dat niet het enigste wat de Epic man te zeggen had. Hieronder vind je weer een berg informatie over de aanstaande Gears of War 2 en de grenzen van de Xbox 360.

Niet iedereen was gecharmeerd van de tussenfilms van Metal Gear Solid 4, Bleszinski daarentegen vindt ze fenomenaal. Als filmliefhebber althans. Hij is een groot fan van Kojima en vindt de scènes het beste geluid en realtime van de industrie hebben. De Epic man is verder te spreken over de camerahoeken en de drama, maar als gamer heeft hij liever wat kortere filmpjes.

De rest van het interview ging voornamelijk over Gears of War 2. Blezinski vond de multiplayer grotendeels geslaagd. Het granaat gooien ging naar zijn smaak echter te makkelijk. Hij neemt daarvoor de verantwoording op zich; het was hem compleet ontgaan hoe simpel dat ging. Uiteindelijk viel het in de praktijk allemaal mee. Spelers bleven dekking zoeken en zowel kettingzagen als granaten gebruiken.

Over de shotgun is CliffyB niet helemaal te spreken. De ‘shotgun roll’ (naar een tegenstander rollen en vervolgens de shotgun gebruiken om snel het gat te dichten) kan hij nog steeds niet uitstaan. Daarnaast was de kracht van het wapen ook wisselend. Soms kreeg je een instant kill op korte afstand en soms leek je helemaal geen schade toe te dienen. Daarom is het schietijzer goed aangepakt.

De achievements in de multiplayer zullen meer op de lange termijn gericht zijn. Spelers kregen volgens Blezinski teveel last van tunnelvisie, wat irritaties voor andere spelers opleverden. Vijftig headshots worden niet meer beloond, in plaats daarvan probeert Epic je motiveren om op manieren te spelen waar je nooit aan gedacht had. Hoe meldde hij niet.

Het schuilsysteem heeft maar liefst vierhonderd aanpassingen gekregen. Dat klinkt veel, maar naar het gevoel van Bleszinski zat het systeem in het origineel op zo’n 85% waar hij het hebben wilde. Zo probeert Epic je karakter zoveel mogelijk de juiste richting op te laten kijken als hij in dekking duikt, je om de hoek te laten schieten als je bij een muur staat en blind vuurt en je kan de A inhouden zodat als je een wapen oppikt je gelijk weg kan sprinten.

Over downloadable content en het aantal uren in de Single Player wilde CliffyB ons niets vertellen en ook over gevaarlijke omgevingen hield hij zijn kaken grotendeels op elkaar. Het enige wat hij over het laatste kwijt wilde, was dat het een grotere rol in GoW2 speelt. Bepaalde aspecten van de planeet zijn namelijk aan het veranderen, met name de atmosfeer. Blijf vooral binnenshuis, waarschuwt Bleszinski.

Gears 2 zal de console niet op zijn knieën krijgen. Weliswaar gaat het verder dan de eerste game en gebruiken ze naar zijn zeggen een aardig deel van zijn potentie, maar Cliffy B ziet nog wat ruimte om de 360 verder te testen.


16:22  Ubisoft wordt uitgever Hell's Kitchen
15:13  Jade Raymond komt met I Am Alive
 Reacties (21)
 Pagina: 1
Gast (212.187.38.xxx) op 10-07-2008 om 16:26
Gaat dit niet vooral over gears of war 2 dan mgs?>

Gast (83.82.109.xxx) op 10-07-2008 om 16:33
PR Talk nummer 2 vandaag uit de ms stal. * sigh *

Gast (81.68.71.xxx) op 10-07-2008 om 16:40
^^^

wat is hier mis mee?

Gast (83.82.109.xxx) op 10-07-2008 om 16:46
^^^^^

Dat het allemaal zo nep overkomt zo. Ik kan niets meer serieus nemen wat van die Ms komt.

Gast (62.45.252.xxx) op 10-07-2008 om 16:52
En jouw reacties zijn ook alles behalve serieus te nemen

Gast (213.84.90.xxx) op 10-07-2008 om 17:03
"niet het enigste" -> "niet het enige"
foei!

osmo op 10-07-2008 om 17:04 [Niv: 2 / Exp: 90]
ik hoorde dat cliffy ook een speciale controller aan het bedenken was voor gow2 omdat die xbox controller veelste veel knopjes heeft

Manhoef op 10-07-2008 om 17:15 [Niv: 9 / Exp: 470]
Let voor de grap is wat die gast uitkraamt (83.82.109) ook bij andere nieuwspost...

Volgens mij is het gewoon irq10 undercover

Gast (212.187.38.xxx) op 10-07-2008 om 17:15
Ik ben ook een controller aan het bedenken voor GOW2, het ziet eruit als een lancer, en als je de schietknop indrukt dan schiet je en als je aan een handel trekt (je weet wel zoon touwtje om je grasmaaier/motorzaag te starten) dan activeer je de chainsaw, en kun je iemand doormidden zagen, en zie je allemaal bloed op je scherm en allemaal ledematen in het rond vliegen, met vet geschreeuw uit je 5.1 surroundsetje van degene die wordt gezaagd :P

Gast (193.200.150.xxx) op 10-07-2008 om 17:36
@ Manhoef

Ik let op maar ik zie alleen maar een 360 fanboy, genaamd manhoef en avatar van zijn held Bomberman. :)

- groeten van irq10

Gast (62.238.44.xxx) op 10-07-2008 om 17:58
besten van de industrie?! De tussenfilmpjes van Square-enix zijn nog steeds de besten hoor.

Gast (84.198.186.xxx) op 10-07-2008 om 18:15
irp10 alles okidoki

Gast (82.173.92.xxx) op 10-07-2008 om 18:34
44 samen met de square enix gasten zijn hideo en hun de developers de nieuwe maatstaven in de tussenfilmpjes hebben gezet. zo goed...

Master Bates op 10-07-2008 om 19:22 [Niv: 64 / Exp: 3216]
wat zeurt cliffy now ik vond et juist fet die noobs die op je af komen rollen en dan niet weten wat ze over komen


De rest van het interview ging voornamelijk over Gears of War 2.


mischien vroeg de interviewer wel naar cliffys mening over metal gear

Gewijzigd door Master Bates op 10-07-2008 om 19:24

Manhoef op 10-07-2008 om 20:27 [Niv: 9 / Exp: 470]
Zal me niks verbazen dat je snel achter een andere computer bent gaan zitten irqie. Jouw typ-schrift lijkt verdacht veel op die van gast 83.82.109 >.>

Gewijzigd door Manhoef op 10-07-2008 om 20:27

Gast (80.201.8.xxx) op 10-07-2008 om 20:59
zowieso is gow de mooiste console game ooit en gow 2 gaat daar over, sorry sonyjongens maar dit is een xbox only topper van formaat.

Nelus op 10-07-2008 om 21:31 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Nou topper moet nog maar blijken bij mij. Ik kijk niet alleen naar de supermooie graphics, ik kijk naar de beleving en hoe het gebracht wordt en ik hoop dat ze dit keer wat minder lineair doen enzo.

Gast (77.251.250.xxx) op 10-07-2008 om 22:48
minder liniair? Bij cod 4 werkte dat erge liniaire toch ook goed? Door et liniair te maken kan je juist iets beter brengen ,kijk maar hoe moeilijk et voor games als gta 4 en assasins creed was om iets te brengen door die grote open werelden van ze.

deeltje 1 was gewoon een topper en zette een standaard neer dat door vele game snu is over genomen, van et granaat gooien tot elke 3rd person game die ineens nu met een cover systeem komt _O_.

dan doe je toch iets goeds lijkt mij. Dat jij ,nelus de game niks vind zal enkel zijn omdat ie op de 360 uitkomt ,jij bent vast wel onderde indruk van resistance :r ,wat imo een veel mindere game is dan gears _O_

Master Bates op 10-07-2008 om 22:50 [Niv: 64 / Exp: 3216]
waarom is er geen knuffel emotion want jij verdient er een Gast (77.251.250.xxx)

Nelus op 11-07-2008 om 00:54 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Hahaha, lol. Nou gast, ik kan je vertellen dat ik niet eens een PS3 heb staan hier en wel een 360. Ik heb Gears of War 1 ook gespeeld en vond hem ook leuk. Je hebt wel gelijk dat je met lineaire gameplay een intensere beleving neer kan zetten maar zou het niet leuk zijn om gewoon meerdere wegen naar je vijand te bewandelen in plaats van 1 neergezette weg die je moet bewandelen.

Resistance heb ik niet uitgespeeld (slechts bij een vriend) dus ik zou niet weten of die beter is. Vind ze ook vrij anders moet ik zeggen

Gast (213.17.116.xxx) op 11-07-2008 om 04:04
@ gast 250

Als iemand dus een andere mening dan jou heeft is het meteen een ps3 fanboy, waar slaat dat nou weer op, lekker zinloos.

Ik vind dat lineaire ook wel lekker, maar wat Nelus zegt kan ook geen kwaad. En ik heb zelf alleen een ps3 (nog), maar ben wel van mening dat wat jij zei, dat GoW een standaard heeft gezet.

Maar om dan weer resistance af te kraken, vind ik dan weer een beetje flauw, zijn hele andere games.

Scar

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Gears of War 2
Type:
Game
Releasedatum:
07-11-2008
Ontwikkelaar:
Epic Games
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media