Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXbox ScarlettAppMisc    
18 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
17 September 2019 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
16 September 2019 
(0) 
(0) 
(11) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
15 September 2019 
(0) 
(0) 
14 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(4) 
13 September 2019 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 September 2019 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
11 September 2019 
(0) 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
09 September 2019 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
08 September 2019 
(0) 
07 September 2019 
(1) 
(0) 
(14) 
(7) 
(1) 
(3) 
(0) 
(2) 
06 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
eFootball Pro Evolution Soccer 2020
NBA 2K20
WRC 8
Final Fantasy VIII Remastered
Nieuws:

Kojima over open wereld in Death Stranding


Door Rene Groen op 27-08-2019 om 11:10
Bron: 4Players

Gedurende Gamescom kregen we een nieuwe blik op Death Stranding en dit draaide vooral om de implementatie van Geogg Keighley als karakter en dat we plas als wapen in kunnen zetten. Wellicht niet de dingen die veel meer duidelijk maken, in een interview geeft Hideo Kojima gelukkig een wat meer serieuze reactie op de vraag waarop Death Stranding zich afspeelt in een open wereld.

In het interview geeft hij aan datje niet simpelweg terug kunt naar andere dingen als je eenmaal een actiegame in een open wereld hebt ervaren:
quote:
"Dat was althans wat ik dacht. Door de interactie. Uiteraard zijn er andere manieren om een game te maken. Een lineaire game bijvoorbeeld. Echter, ik kan niet teruggaan nadat ik eerder al een ervaring had met een wereld op grote schaal binnen een game. Het probleem ligt hem alleen bij de technologie. Uiteraard is het op technisch vlak lastig om een open wereld te creëren. De speler heeft de grootst mogelijke vrijheid binnen een open wereld. Om deze reden ben je er nooit echt zeker van wat de speler zal doen. In deze context is het vertellen van een verhaal binnen een open wereld game de grootste uitdaging. Aangezien er meer en meer vrijheid is betekent dit dat het verhaal soms in de weg staat als een afleiding."

Kojima geeft verder aan dat als hij fans toe zou staan in het ontwikkelproces en bij de creatieve beslissingen, het hem niet zou toestaan om nieuwe dingen te proberen. Verder laat hij weten liever een nieuw genre te creëren dan een game te maken binnen een genre dat al bestaat:
quote:
"In Phantom Pain startte ik een experiment door lineair te beginnen. Op het moment dat de wereld zich opent vervaagt het verhaal. Sommige Hideo Kojima fans waren niet blij dat het verhaal naar de achtergrond verdween. Dit was echter een beslissing die bewust werd genomen. Ditmaal was de grootste uitdaging en het grootste obstakel: het is een open wereld maar tegelijkertijd wilden we het belang van het verhaal niet naar de achtergrond laten verdwijnen. Fans van Hideo Kojima games zullen dan ook niet worden teleurgesteld."

Vooralsnog is Death Stranding op zijn zachtst gezegd opvallend te noemen, het eindresultaat verschijnt op 8 november op de PlayStation 4.


11:13  Insomniac met nieuwe trailer van Stormland
10:59  Komt Overwatch naar de Switch?
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Death Stranding
Type:
Game
Releasedatum:
08-11-2019
Ontwikkelaar:
Kojima Productions
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media