Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
03 Mei 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Assassin's Creed Shadows
Split Fiction
Nieuws:

'AAA PC games zijn niet langer mogelijk'


Door Rene Groen op 28-10-2009 om 15:51
Bron: VG247

Paul Wedgwood, baas bij Splashwood Damage, gaf gisteren al aan dat we hun nieuwste shooter Brink mochten vergelijken met AAA shooters als Halo, Call of Duty en Gears of War. Dit lijkt echter enkel te kunnen omdat de game multiplatform is.

Vandaag geeft hij namelijk aan dat het sinds enige tijd niet langer mogelijk is om een Triple A PC-shooter te maken. Dit ligt niet aan de PC als ontwikkelsysteem, deze is namelijk goed genoeg, maar uitgevers zijn niet langer bereid om grote budgetten te steken in een game die enkel op de PC verschijnt.

quote:
“You just can’t get the publisher budget to ever [use] an orchestra in London, and then go and record at Abbey Road and get the best voice actors if you’re only going to release on the PC, where there isn’t the sales to justify that kind of work.”


Als je tegenwoordig mee wilt zul je (ook) consoletitels moeten maken, zo brengen ze zelf Brink niet alleen naar de PC, maar tevens naar de PlayStation 3 en Xbox 360.


15:54  WWE wil nieuwe THQ deal
15:48  Wissel je World of Warcraft ras
 Reacties (13)
 Pagina: 1
Gast (77.169.10.xxx) op 28-10-2009 om 16:58
als ze dan de versie van pc naar console porten is er helemaal niks aan het handje, echter als ze de versie van console naar pc porten krijg je een hele slechte game. (zie het bewijs van vele grote titels de laatste jaren :r )

BOEF op 28-10-2009 om 17:22 [Niv: 12 / Exp: 582]
Meneer is er gewoon niet overheen dat DukeNukem Forever niet meer komt }>

prangstar op 28-10-2009 om 18:07 [Niv: 99 / Exp: 4926]
op zich logisch en zichtbaar met die shitload aan crap games

Robert op 28-10-2009 om 18:23 [Niv: 206 / Exp: 10294]
Sure, Empire/Dawn of War/Anno/C&C4/blizzard games ed. zijn budget games -.-

Gast (82.169.250.xxx) op 28-10-2009 om 19:35
_O_ valve _O_

Gast (89.18.180.xxx) op 28-10-2009 om 20:58
Counterstrike ook low budget

the_dan op 28-10-2009 om 21:33 [Niv: 310 / Exp: 15521]
ach jammer eigelijk

Gast (67.159.45.xxx) op 29-10-2009 om 08:57
bullshit..pure bullshit,het ligt er maar net aan hoe goed te game is en goed tie aanslaat..

Gast (217.27.227.xxx) op 29-10-2009 om 10:15
Voor shooters geldt dat denk ik zeker wel maar voor andere genres geldt dat denk ik niet.

AmazingShikoku op 29-10-2009 om 10:48 [Niv: 129 / Exp: 6459]
What else is new?

Gast (213.84.221.xxx) op 29-10-2009 om 11:58
ook niet mee eens. crysis deed het anders ook goed. ze maakte niet super veel winst. maar ze hebben zeker geen verlies gemaakt.de éénigste reden waarom developers de consoles er bij nemen. is omdat de consoles meer verkopen. niet dat de pc het slecht doet. dat lijkt zo tegenover de console verkopen. maar een miljoen exemplaren is opzig wel genoeg. voor een goede aaa titel. pc gaming is de laatste jaren aleen niet gegroed.

GanGsterG op 29-10-2009 om 13:06 [Niv: 256 / Exp: 12782]
waarom zou je een game ontwikkelen voor een platfrom waar alles op gedownload word.

Gast (84.81.94.xxx) op 29-10-2009 om 19:11
GanGsterG

dat is niet waar. veel game developers hebben het pc platform niet in de steek. gelaten er wordt veel gedownload maar nog wel genoeg verkocht.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.