Nieuws: Limited Edition Gears 2 in beeld
Door Stefan van B op 19-07-2008 om 18:44
|
Bron: CVG
|
Gears of War 1 was een succes waar nog talloze mensen over praten, Gears of War 2 probeert dit succes te overtreffen. Voor de echte die-hard fans brengt Epic een Limited Edition van het spel uit.
De eerste afbeelding van de Limited Edition is vrijgegeven en daarmee de eerste info. Het pakket gaat volgens de Amerikaanse retailer Gamestop voor 70$ over de toonbank, waarschijnlijk zal dat hier 70 euro worden. Je krijgt hiervoor dan een stalen DVD hoes, 48 pagina's tellend artwork book en een bonus DVD met onder andere Making-of beelden.
Online gamers zullen met dit pakket verwend worden met de "Rendezvous" een met gouden platen bedekte Lancer Assault Rife, deze zal alleen beschikbaar zijn voor de Limited Edition eigenaars tijdens het online gamen.
|
|
|
|
09:13 Borderlands
14:14 E3 2008: Toekomst Sony
|
Reacties (62) |
|
Pagina:
1
|
2
|
3
|
|
FloriX
op 20-07-2008 om 01:29
[Niv: 258 / Exp: 12906]
|
Gears2 gaat hard zuigen!!! vooral Host power! en lag!!!! en N000000B game
Jammer dat Cliffy B. verteld heeft dat het Host voordeel is opgelost....
|
|
sidar
op 20-07-2008 om 04:04
[Niv: 49 / Exp: 2463]
|
ALs dit op de PS3 was zouden de comments gewoon uit de twilight zone komen.
Its a game people....deep down vinden jullie het wel leuk xD
|
|
Gast (84.28.240.xxx)
op 20-07-2008 om 08:46
|
Een paar locust geheel in stijl doormidden zagen met een gouden lancer, cool XD
|
|
Salsa85
op 20-07-2008 om 08:48
[Niv: 82 / Exp: 4118]
|
Gears Multiplayer is gewoon de bom.
De single player is niet zo heel boeiend als je alleen speelt mischien bij deze wel  .
Gewijzigd door Salsa85 op 20-07-2008 om 08:49
|
|
im2
op 20-07-2008 om 08:52
[Niv: 574 / Exp: 28719]
|
Voor die prijs zou ik 'm zeker kopen, maar dan moet ik hem eerst nog vinden natuurlijk.
|
|
Gast (85.147.168.xxx)
op 20-07-2008 om 09:41
|
stel voor dat alle ps3 noobs die gears niet kunnen waarderen gewoon ff lekker gaan wachten op resistance...je weet wel, die duiznd in een dozijn shooter
|
|
Gast (83.83.162.xxx)
op 20-07-2008 om 10:24
|
Zou je als je online speelt de gouden Lancer ook uit kunnen zetten zodat je kan switchen naar de normale Lancer.
Ik heb deze game namelijk al via Amazon besteld voor 35 pond.
Graag een reactie:D
|
|
Stefan Vogels
(Redacteur)
op 20-07-2008 om 10:31
[Niv: 58 / Exp: 2923]
|
@ Gast (85.147.168.xxx)
Ook Gears is een duizend in een dozijn shooter. Simpel plot en veel bloed en geweld. Matige B-Film. At least, zo komt het op mij over, in de game is het misschien allemaal wat intenser omdat je het natuurlijk zelf beleeft. Resistance is wat origineler in de verhaallijn naar mijn mening. Verder speelt Resistance heerlijk en zijn de Sci-Fi wapens heerlijk om te proberen. Gears kent ongeveer alleen maar duizend in een dozijn wapens met een kettingzaag eraan geborduurt. Desondanks zijn Resistance en Gears van het zelfde niveau met elk hun kleine dingetjes. Ze zijn alle twee zeker niet slecht en alle twee ook geen duizend in een dozijn shooter.
|
|
Gast (62.194.181.xxx)
op 20-07-2008 om 10:48
|
Gears en Resistance van hetzelfde niveau ?
Voel je je wel lekker deze ochtend ? Gears is echt vele malen beter. Resistance mag niet eens in de schaduw staan van Gears.
|
|
Stefan Vogels
(Redacteur)
op 20-07-2008 om 10:49
[Niv: 58 / Exp: 2923]
|
Als jij ze alle twee zou spelen zou je het vanzelf wel merken
|
|
Gast (62.194.181.xxx)
op 20-07-2008 om 10:54
|
Ik heb ze allbij gespeeld en Resistance is mediocre at best !
Gears is een absolute topper die ver en ver boven Resistance staat.
|
|
Gast (85.147.168.xxx)
op 20-07-2008 om 11:22
|
Gears heeft een nieuwe standaard neergezet met het unieke coversystem. Staat op eenzame hoogte in het shootersgenre en kom nou niet met de verhaallijn aan en het plot want dat is bijzaak....boeit niet echt. Actie, daar gaat het om anders moet je een rpg gaan spelen
|
|
Roderick
op 20-07-2008 om 11:35
[Niv: 417 / Exp: 20866]
|
Stefan: daar zijn we het dan grandioos oneens. Ik heb deze week net Resistance eindelijk eens uitgespeeld en dat zegt genoeg. Resistance verdient een 8- imo terwijl Gears of War voor mij nog steeds de beste game deze generatie is. Waar ligt dat verschil in? Uitwerking. Gears of War is kwa tempo, spanning, beleving, veel beter uitgewerkt dan Resistance, dat bij vlagen zoooo ongelofelijk saai is (andere momenten zijn dan weer tof). Originaliteit? Gaat ook naar Gears. Als je goed naar Resistance kijkt zie je een Halo kopie; van begin tot eind heeft men Halo gekopieerd, maar dan met ander soort vijanden en anders uitziende levels, maar de hele opbouw etc. is een kopie. En nog geen goede ook.
Heb wel hoop voor Resistance 2 though, daarmee slaan ze een andere weg in en dat kan alleen maar goed zijn voor de game.
|
|
Stefan Vogels
(Redacteur)
op 20-07-2008 om 11:35
[Niv: 58 / Exp: 2923]
|
Dat is nu weer een voorbeeld van een smaak verschil, zelf ben ik altijd al fan geweest van een goed verhaal met degelijke actie, Resistance biedt dat. Dat coversysteem van Gears of War is uniek en werkt ook uitermate goed, maar om daaaaarom meteen de game de lucht in te prijzen gaat me ook iets te ver, Call of Duty 4 had ook geen coversysteem maar werd ook de lucht in geprezen, gewoon omdat alles goed in elkaar zat en bij Resistance is dat ook zo. Tevens vind ik de omgevingen in Resistance veel fraaier, goede afwisseling tussen realisme en onrealisme en er zit ook nog kleur in. Ik bedoel, waarom zou Resistance niet eens in de schaduw mogen staan als Resistance zoveel goed uitgewerkte dingen bevat die Gears niet bevat? Dat Gears wel iets beter geef ik toe, maar dat is ook omdat de PS3 net nieuw was. Realistischer is de vergelijking tussen Gears 2 en Resistance 2, deze games lijken in geen enkel opzicht op elkaar, maar staan qua kwaliteit wel op dezelfde hoogte.
@ Roderick, Halo heb ik dan nooit gespeeld, daar kan ik dan ook niet over oordelen. Let wel op dat Resistance nog steeds een launchgame is en Gears later in de Xbox periode werd gelanceerd. De vergelijking kan beter opgaan voor Resistance 2 en Gears of War 2 of tegen Killzone 2 dat naar mijn mening meer lijkt op Gears of War 2 qua setting en soort game dan Resistance 2.
Gewijzigd door Stefan Vogels op 20-07-2008 om 11:39
|
|
Gast (62.194.181.xxx)
op 20-07-2008 om 11:39
|
Omgevingen in Resistance veel fraaier.
WOW overduidelijk heb jij Gears niet gespeeld of hooguit 2 minuten.
Omgevingen van Gears zijn echt mega mooi. Zoals gezegd ownt Gears op alle fronten.
|
|
Stefan Vogels
(Redacteur)
op 20-07-2008 om 11:43
[Niv: 58 / Exp: 2923]
|
Gears of War heb ik enkele uren mogen beleven, overtuigd was ik in ieder geval niet. Alles zag er erg grauw uit en de ik vond het zelf niet erg interessant, dit terwijl Resistance me meteen boeide. Waarschijnlijk speelt hierbij ook nog een emotioneel karakter bij mee, waarin gevoelswaarde ook een grote rol speelt. Dat ik Resistance prefereer boven Gears of War dat staat voor mij vast.
|
|
Roderick
op 20-07-2008 om 11:44
[Niv: 417 / Exp: 20866]
|
Goed verhaal in Resistance? Het was net zo slecht als Gears of War, alleen in Gears of War deed men de moeite niet eens om er wat van te maken. Wat je bij Gears kreeg was een B-verhaal met heerlijk afgezaagde dialoog, dat was precies de bedoeling. Dat iedereen dan gaat klagen over het verhaal is dan ook zo'n onzin, het was nooit de bedoeling om een goed verhaal te maken voor Gears. Bij deel 2 maakt men dan ook een domme keuze om t verhaal uit te breiden imo.
Call of Duty 4 heb ik uitgespeeld en in de multiplayer gespeeld en die mag niet eens vergeleken worden met Resistance. CoD4 is zo'n enorm goed uitgewerkte FPS: tempo, actie, scripted sequences, alles is perfect uitgewerkt. De game is perfect in balans etc. Resistance is dat niet.
Omgevingen in Resistance vind ik niet alleen saai en kleurloos, de textures, geometry etc doen ook nog eens stevig onder voor Gears of War. Je hebt Gears of War wsl idd niet gespeeld, want die game kent meer kleur dan Resistance. Het best aan de Resistance graphics zijn de heerlijke AA en de goede framerate.
Gears 2 en Resistance 2 op hetzelfde niveau van kwaliteit zetten is te vroeg om te zeggen, dat zullen we eind dit jaar wel zien.
|
|
Stefan Vogels
(Redacteur)
op 20-07-2008 om 11:56
[Niv: 58 / Exp: 2923]
|
Verhaal in Resistance vond ik zelf gaaf omdat het best diep ging, ook met info over hoe alles was ontstaan enzo. Die grauwe grijze plaatjes vond ik ook gewoon mooi om te bekijken, ook al hebben jullie dat misschien niet. Gears heb ik in ieder geval wel een paar uur gespeeld en ik was zelf gewoon niet echt overtuigd. Maar goed dat zal dan wel aan mij liggen, dat Gears grafisch boven Resistance uitstak dat valt niet te ontkennen. Maar in de uren dat ik Gears speelde, inclusief de populairste MP map, waarvan ik de naam kwijt ben, vond ik alles redelijk onoverzichtelijk en ben ik niet veel kleuren tegen gekomen, terwijl in Resistance er wel degelijk veel kleuren aanwezig zijn, zeker in de levels tegen het einde aan. Dat de omgevingen in Resistance saai zijn vin dik juist weer helemaal niet, zelf vond ik die uit Gears saaier. Over de online MP was nog geen woord gerept, ik zeg alleen maar dat CoD4 geen cover systeem had en ook de lucht in werd geprezen. Dit omdat sommige mensen alleen met argumenten komen over het coversysteem. Dat CoD4 er boven staat is zeker, maar CoD4 spreekt me ook meer aan dan GeoW.
|
|
Gast (85.147.168.xxx)
op 20-07-2008 om 13:02
|
coversysteem is toch vernieuwend. Dat ik alleen dat noem wil niet zeggen dat dat het enige goede is. Alleen het coversysteem al tilt de game boven de duizend in een dozijn shooter uit. Ik vraag me af wat momenteel meer online gespeeld wordt... Cod4, halo3 of Gears.....is dat terug te vinden ergens?
|
|
Stefan Vogels
(Redacteur)
op 20-07-2008 om 13:40
[Niv: 58 / Exp: 2923]
|
Jup, Major Nelson geeft ééns in de zoveel tijd de stats uit. Alle drie de games worden op Xbox Live het meest gespeeld geloof ik.
|
|
Gast (77.251.250.xxx)
op 20-07-2008 om 13:46
|
Cod word et meest gespeeld, dan halo 3 en dan gears. Mja straks met gears 2 zullen wel een hoop mensen daar naar toe overstappen.
En @ stefan B, resistance vergelijken met gears is echt onzinnig. Ze zijn absoluut niet van hetzelfde kwaliteit. Het valt me op dat enkel ps3 fanboys die game goed vinden. hoe zou dat komen? Wellicht omdat de meesten voor resistance een ps2 hadden en op de ps2 was er imo geen enkele echte goede first person shooter. Dus sony fanboys hebben dat inzicht niet om een goede shooter te herkennen. xbox 360 gamers zijn van origini xbox en pc gamers die veeel meer ervaring hebben in shooters en dus makkelijk middelmaat van goed kunnen onderscheiden.
resistance is grote middelmaat. EEn zeer magere shootertje die hoogstens een 7 verdiend. Het had slechte gfx, slechte level opbouw. Het had wanneb Flood als vijand. Het verhaal is en was zo uitgekauwd als et maar kan. Gears is veel origineler. Daarom verkocht ie ook zo goed. zoiets als gears hadden we en hebben we nog nooit gezien. third person shooter zo uitgewerkt ,met dat cover systeem ,running cam ,kettingzagen _O_ geweldig gewoon.
Ik ben et niet eens met roderick ,hetis juist briljant dat ze een goed verhaal maken ipv van gewoon DOM een 8 player co-op erin gooien. Dat is juist dom. Waarom mag er in gears geen verhaal zitten. In mgs zit ook een (zeer slecht) verhaal :r . Dit is zeer goed ze richten zich o pet verhala en daardoor slechts 2 player co-op waardoor de actie lekker intens is _O_. En nu et meer diepgang heeft kan et dat eerste deel alleen maar overtreffen. Domme verhaallijn loze shooters als unreal en quake en doom zijn voorbij roderick :r ,niemand zal die meer spelen, grow up
|
|
Jelle Havermans
op 20-07-2008 om 15:17
[Niv: 103 / Exp: 5158]
|
ziet er goed uit.en zon goude gun lijkt me ook wel geinig  mmm.leuk idee voor een sinterklaascadeautje misschien??
|
|
Jelle Havermans
op 20-07-2008 om 15:25
[Niv: 103 / Exp: 5158]
|
en at stefan gears is totaal niet te vergelijken met resistance,(zoals velen hier zeggen) het zijn totaal andere stijlen, maar het grote verschil is dat gears goede toffe gameplay kent, en toendertijd leuke vernieuwende wapens,en resistance nauwelijks, ook staat gears qua graphics ver boven ressistance, en dat gezeik over kleur is onzin. een game word niet beter als ze vele kleurtjes dr in stoppen. daar koop je viva pinata maar voor.
de enige overeenkomst is dat ze allebei een b-film verhaal hebben. alleen bij gears is dat beter uit gewerkt omdat de hoofdrolspelers erg karakteristiek zijn gebracht. kijk naar marcus, dat is een icoon met zn ''nice'' en derg. als ik jou was stefan, zou ik gears een tweede kans geven en het helemaal spelen je zult zien dat het een topgame is.
Gewijzigd door Jelle Havermans op 20-07-2008 om 15:26
|
|
Magnum Delta
op 20-07-2008 om 15:45
[Niv: 30 / Exp: 1506]
|
In ieder geval  Lekkur fragfest jongens
Tast toe!!
|
|
Gast (84.82.53.xxx)
op 20-07-2008 om 16:06
|
FloriX op 20-07-2008 om 01:29 [Niv: 103 / Exp: 5169]
Gears2 gaat hard zuigen!!!
gaat Gears2 jou lul eraf zuigen???
AAAUUUTTTSSSS..... dat is pijnlijk :P
|
|
Pagina:
1
|
2
|
3
|
|
|
|