MOH Airborne Single player, valt zo ontzettend, gigantisch tegen.
Ten eerste zijn er maar 6(!) Single Player missies.
Nu kan men wel beargumenteren, ja maar de secrets zoals bijvoorbeeld paradrop skills, en drop locaties zetten de focus van het spel juist op herspelen.
Dit is maar half waar, ieder eerste gedeelte van iedere missie is opgebouw uit het niet linaire pad. je moet je objectives completen en dit kan je doen op de manier dat jij wil.
Daarna krijg je het "hidden objective" van de missie, er is vaak maar 1 pad om deze te halen, en dus gewoon linair, niet echt veel herspeel waarde al zeg ik het zelf.
De missies zijn niet echt lang, een beetje geoefende shooterspeler schiet door een missie op normal in ongeveer 50 minuten.
Een van de sterke kanten van MOHAA, was toch wel de multiplayer, en dan met name het omaha beach level.
De multiplayer in MOH Airborne is echter een lachertje, zo zit het nog gigantisch vol fouten, denk hierbij aan dode soldaten die zweven in de lucht, tanks die zelf beslissen naar hoeveel schoten ze de lucht in gaan, veel lag, en het connecten duurt soms wel tot 12 minuten.
Er is nog veel nodig om ten minste de multiplayer te fixen, maar MOH Airborne, is weer het typische voorbeeld van hoe een game niet op leeft tot wat het belooft had, net zoals eerder gezien in S.T.A.L.K.E.R en Fable 1.
|