Een screenshot van FIFA hier, een filmpje van PES daar ... zowel EA als Konami doen er alles aan om je naar hun game te trekken, vandaag gaat het echter om laatstgenoemde.
Verschillende magazines hebben namelijk informatie gegeven over de game, wij zetten alles even op een rijtje:
- Er zijn drie knoppen combinaties om te duiken, dit is echter lastig om aan te leren omdat de scheidsrechter je er al snel een gele kaart voor geeft.
- Het schieten is dit keer beter uitgewerkt, tevens kun je harde schieten.
- Er zijn geen verschillen tussen de PC en Xbox 360 / PS3 versie.
- Een fout waar een snelle vrije trap op volgt zal niet langer onderbroken worden door een zwart scherm.
- Er is een licentie voor het Turkse nationale elftal.
- Het nieuwe menu is simpeler uitgewerkt en heeft een blauwe wereldmap op de achtergrond.
- Er is geen standaard script, hierdoor is de controle over de spelers beter.
- De bal lijkt dit keer iets zwaarder te zijn
- De voetbalshirtjes zitten niet standaard in de broek, maar kunnen er ook los overheen hangen.
- De fans zijn volledig in 3D.
- De collision is fantastisch.
- De keepers zijn zeer realistisch.
- Passen en gameplay in het algemeen is dit keer sneller.
Joypad teste een Xbox 360 versie die voor 75 procent af was, hun bevindingen zijn als volgt:
- De spelers van de sterren kennen zeer veel detail.
- De scheidsrechter gebruikt een zichtbare fluit.
- Er zijn veel animaties enkel voor een assist.
- Het spel kent op dit moment nog veel framerate problemen.
- De gameplay ziet er hetzelfde uit als in het voorgaande deel.
- Als speler kun je de bal nu beter afschermen.
- Er is een betere, scherpere controle voor passes.
- Je coach kan zich irriteren aan je spel.
- Er is een nieuwe camera (achter de keeper) als de tegenstander een penalty neemt.
- De AI is veel beter in de 'very hard' stand.
- Ze hadden nog geen mogelijkheid om naar de training, master league of online mode te kijken.
Hieronder enkele Xbox 360 screens waaronder een screens uit de edit mode. De derde lijkt erop te duiden dat we de camera kunnen gebruiken om ons eigen gezicht in de game te verwerken. Aan de andere kant, het kan ook gewoon zijn dat Seabass ermee laat zien hoe goed gezichten worden overgezet naar de game.






|