Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Nieuws:

Assassin's Creed Mirage heeft meer intieme schaal na feedback van fans


Door Rene Groen op 13-01-2023 om 13:33
Bron: Games Radar

In een interview met GamesRadar heeft de creative director achter Assassin's Creed Mirage, Stephane Boudon, aangegeven dat ze zich de feedback van fans ter harte hebben genomen, hetgeen zich onder andere uit in een meer intieme schaal en een rijkere wereld. Hiermee willen ze terugkeren naar de roots van de serie.

Het doel van de nieuwe Assassin's Creed uitgave is om een focus te leggen op protagonist Basim ten tijde van de negende eeuw in Bagdad en de belangrijke gebeurtenissen uit deze tijd rondom de Hidden Ones. Om dit realistisch naar voren te brengen zal Basim zich regelmatig in mensenmassa's begeven en hiervoor is een meer systematische aanpak gekozen omdat ze het patroon van NPC's in Assassin's Creed 2 kunstmatig vonden.

Als we dan toch een vergelijking trekken met de vorige delen; ook de stealthmechanieken en klassieke tools keren terug, denk aan rookbommen en werpmessen, maar dan met een moderne twist:
quote:
"For stealth, we also reworked the Stealth tools and their evolutions. Some of them are legacy tools (the smoke bomb, the throwing knives) you already know well, but the team worked on specific upgrades that will allow you to reinvent them to fit perfectly with your playstyle."

De franchise heeft in de loop der tijd de nodige veranderingen en evoluties ondergaan, denk aan Valhalla en Odyssey die de focus van verhaalvertelling en stealth hebben weerlegd naar een grote, open wereld met RPG-elementen. In het geval van Mirage kiezen ze er juist voor om de feedback van spelers centraal te stellen, waarbij de focus meer op de protagonist ligt, de schaal kleiner is en er meer interacties zijn.
quote:
"The increased hardware power and the extended expertise we developed also allow us to have a richer and denser map compared to the first ACs, and it means for us more gameplay opportunities, more interactions between systems, and more depth. It also means incredible and immersive details to treat Baghdad as one of the main characters of Mirage." Director Stephane Boudon alluded that the studio will not copy and paste the older AC games but will combine their beloved aspects with modern technology."

De release van Assassin's Creed Mirage staat gepland voor later dit jaar.


13:39  PC-vereisten en grafische modi van Hogwarts Legacy bekend gemaakt
13:18  Once Piece Odyssey nu beschikbaar
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Assassin's Creed: Mirage
Type:
Game
Releasedatum:
05-10-2023
Ontwikkelaar:
Ubisoft
Uitgever:
Ubisoft
Media:




Meer media