Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
27 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Maart 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Maart 2024 
(2) 
(0) 
23 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
22 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
20 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Maart 2024 
(0) 
(2) 
16 Maart 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(2) 
13 Maart 2024 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
10 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
09 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
08 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
06 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(3) 
05 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
Rise of the Ronin
Skull and Bones
Final Fantasy VII Rebirth
Gamed Gamekalender Maart 2024
Nieuws:

Final Fantasy 15 krijgt online coöp DLC


Door Rene Groen op 28-10-2016 om 07:36
Bron: Eurogamer

Dat Final Fantasy 15 downloadable content zou krijgen was al enige tijd bekend, echter was niet duidelijk wat we nu precies mogen verwachten. Naar nu blijkt gaat het onder andere om de toevoeging van een online coöperatieve multiplayer.

Deze mode draagt de naam Comrades en is het laatste onderdeel van de Season Pass. Voorafgaand aan deze coöperatieve multiplayer kun je in drie episodes eerst aan de slag met Gladio, Ignis en Prompto.

Het lijkt erop dat de multiplayer overigens niet snel zal verschijnen, het werk aan de DLC werd namelijk pas afgelopen zomer gestart, op het moment dat bekend werd dat de hoofdgame was uitgesteld:
quote:
"When we started working on Final Fantasy 15, we had a solid plan in place for expanding the game after release.

We wanted to expand the gameplay further and in different directions, and the content that we added was going to have to be something really valuable to the player. Then, in summer this year we decided we were going to have to delay the release of the main game, and we actually formed a special sub-team within the development team itself, in order to realise that vision and really get the DLC to where it's supposed to be."

De downloadable content zit nog in een erg vroege fase, zo is de eerste episode - die draait om Gladio - pas voor twintig procent afgewerkt. De hoop van de ontwikkelaar is dat spelers langer bij de game betrokken zullen blijven op het moment dat het hoofdverhaal hebben afgerond.
quote:
"To give you an idea of our philosophy on why we're making this and how we're approaching it. basically because FF15 has been in development for such a long time and we've kept people waiting for such a very long time for this game, we want to give something back in that sense. We should make it so that the players can enjoy the game for as long as possible, that they can get as much enjoyment out of it as they can.

We drew up a road map for the DLC and what we're going to do. The first thing we wanted was to take the three comrade characters in the game, in addition to the player character Noctis, and to make those characters playable in their own right. So we're going to do individual story episodes, one episode focusing on each of the characters in the game, and in those we're going to be adding new gameplay styles and mechanics, as well as new locations to visit.

There's going to be new story sections as well. The Gladio episode for example; Gladio as a character is very much a heavy hitter, he's a big, powerful, brawling-style fighter, so his DLC is really going to reflect that in how it plays. In the same vein, Ignis being the strategist, the intellectual character - his gameplay is going to be a lot more strategic and tactical in the way it plays out, and Prompto's is going to be more shooting-based.

Finally, when we've got all three of those characters available as playable characters, then what we want to do is bring Noctis back to make it all four of them again, and expand that by bringing an online multiplayer expansion where you can play together using these characters online."


07:36  Watch Dogs 2 is Gold
07:36  LEGO Marceline ontmoet LEGO Gizmo
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Gast (217.119.236.xxx) op 28-10-2016 om 08:20
Ik twijfel enorm over deze game. Vroeger was Final Fantasy alles voor me. Tegenwoordig hou ik niet meer van die JRPG's. Tóch ziet 't er wel gaaf uit.

Gast (188.206.65.xxx) op 28-10-2016 om 09:16
Vroeger was FF ook alles voor mij. En nog steeds. FF13 was wel veruit de slechtste FF ooit om overduidelijke redenen als extreem linear. Maar FF XIV geeft voor mij echt het gevoel dat dit zoals vroeger gaat worden. Darnaast.
JRPG was altijd bekend om turnbased gevechten. Dat heb je niet meer. En dat gezien de ontwikkelingen grafisch gezien ook logisch. Oftewel een JRPG, maar niet typisch en met nieuwe standaarden.

Gast (81.68.152.xxx) op 28-10-2016 om 09:57
Mijn verwachtingen zijn bijzonder laag, maar toch geef ik het spel een kans. Het kan alleen maar meevallen...

HiYou op 28-10-2016 om 13:33 [Niv: 40 / Exp: 1989]
Ik vond FF13 wel een pakkend verhaal.
Volgens mij vonden jullie gewoon de gameplay slecht.

Gast (81.68.152.xxx) op 28-10-2016 om 14:35
Ik vond helaas alles middelmatig tot slecht aan FF13, ook het verhaal...

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Final Fantasy XV
Type:
Game
Releasedatum:
29-11-2016
Ontwikkelaar:
Square Enix
Uitgever:
Square Enix
Media:








Meer media