Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
24 Januari 2021 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 Januari 2021 
(5) 
(5) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
22 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
21 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(9) 
(1) 
20 Januari 2021 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 Januari 2021 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Januari 2021 
(3) 
(15) 
(1) 
(0) 
(3) 
17 Januari 2021 
(0) 
(10) 
(0) 
(0) 
16 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(13) 
14 Januari 2021 
(0) 
(1) 
(0) 
(11) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(2) 
(6) 
13 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
12 Januari 2021 
(0) 
(3) 
(1) 
(1) 
11 Januari 2021 
(9) 
(0) 
(5) 
(0) 
(1) 
10 Januari 2021 
(0) 
(1) 
09 Januari 2021 
(0) 
(3) 
(1) 
(1) 
(5) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
08 Januari 2021 
(2) 
(0) 
07 Januari 2021 
(1) 
(14) 
(4) 
(0) 
06 Januari 2021 
(1) 
(3) 
(0) 
(5) 
05 Januari 2021 
(6) 
(0) 
(0) 
(8) 
(3) 
(3) 
04 Januari 2021 
(1) 
(0) 
03 Januari 2021 
(0) 
(5) 
01 Januari 2021 
(8) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
31 December 2020 
(6) 
(1) 
30 December 2020 
(1) 
28 December 2020 
(1) 
(0) 
25 December 2020 
(1) 
24 December 2020 
(0) 
(0) 
(8) 
(15) 
(0) 
(1) 
23 December 2020 
(12) 
(0) 
22 December 2020 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 December 2020 
(0) 
(3) 
19 December 2020 
(2) 
(2) 
(0) 
(1) 
18 December 2020 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(12) 
17 December 2020 
(3) 
(0) 
(7) 
Hitman 3
Scott Pilgrim vs. The World: The Game – Complete Edition
Cyberpunk 2077
Gamed Gamekalender Januari 2021
Nieuws:

Levine laat zich uit over motion controls


Door Rene Groen op 24-06-2011 om 14:53
Bron: OXM

Gedurende de E3 leerden we dat Bioshock Infinite de PlayStation Move controller, dit na eerdere kritieke geluiden op motion controls. In een interview met OXM gaat Levine dieper in op het onderwerp.

De man achter ontwikkelstudio Irrational geeft aan dat er niets mis is met motion controls, echter zul je deze wel apart moeten houden van de hoofdervaring die een game tracht aan te bieden. Wanneer het hierdoor een experiment is voor een ontwikkelaar, dan moet de gamer ervoor kunnen kiezen om niet mee te gaan in dit experiment. Een voorbeeld van een goed experiment is Mass Effect 3, het aansturen van je squad met Kinect kan een uitdaging vormen op de controller.

Levine geeft verder aan dat hij een hardcore gamer is en open staat voor nieuwe dingen. Tegelijkertijd is hij behoorlijk conservatief en tracht hij nieuwe dingen langzaam uit.



14:59  Child of Eden PS3 vertraging los van 360 versie
10:32  Team Fortress 2 wordt free-to-play, toont trailers
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Gast (195.240.188.xxx) op 24-06-2011 om 15:32
Hij heeft ook volledig gelijk. Motion controls moeten alleen in games die er vanaf het begin voor gemaakt zijn. Hou die Move dan maar uit BioShock als het niet bevalt.

Gast (62.195.130.xxx) op 24-06-2011 om 21:10
Nou volgens mij klaagt is niet over de move hoor... En il heb er zelf 1 en is voor mij toch een reden om de ps3 versus te kopen...

Gast (94.212.135.xxx) op 24-06-2011 om 21:43
Motion control hype lijkt eindelijk voorbij. Nu nog even wachten tot 3D verleden tijd is en dan kunnen we eindelijk weer verder gaan met echte games i.p.v. gimmicks toe te voegen om zo "nieuwe doelgroepen" te bereiken.

Ontwikkelaars, wees toch blij met je hardcore publiek. Stelletje graaiers.

Gast (94.212.135.xxx) op 24-06-2011 om 21:55
Ik zie niet in wat in ME3 nou precies bereikt wordt door spraakherkenning, wat niet zou kunnen met een druk op een knop...

Ik bedoel, je kunt een personage toch ook gewoon aan een knop mappen. (in combinatie met R1 ofzo)
Iets als: "take cover!" kan ook gewoon via een knop. Of ben ik nou gek!?

im2 op 28-06-2011 om 13:23 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Het gaat om immersie, gast.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
BioShock Infinite
Type:
Game
Releasedatum:
26-03-2013
Ontwikkelaar:
Irrational Games
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media