Na Guild Wars startte ArenaNet de ontwikkeling van Guild Wars 2, wat opnieuw een MMO wordt. De game bewaart grotendeels de gameplay van het eerste deel, maar het campagnesysteem is veranderd.
ace_quorthon
op 21-08-2010 om 13:08
[Niv: 76 / Exp: 3786]
Elk stuk nieuwe info dat vrij komt over deze game klinkt goed, en als je dan ook nog gameplay beelden te zien krijgt die er prima uitzien...
Het kan me niet schelen hoeveel deze game gespeeld gaat worden t.o.v. wow. Lekker boeiend. Als ik me er maar mee kan vermaken!
Gewijzigd door ace_quorthon op 21-08-2010 om 13:09
00fabian7
op 21-08-2010 om 13:33
[Niv: 38 / Exp: 1914]
GW1 was al mijn favo MMO, maar GW2 gaat dit zó erg overtreffen, het kan gewoon niet meer mis gaan in mijn geval ^^ (de dynamische events, de verschillende stories, het vechten waarbij positionering echt verschil maakt, fan-tas-tisch )
Maar bovenal: de grafische stijl is echt Fenominaal _0_
Gewijzigd door 00fabian7 op 21-08-2010 om 13:34
Velqor
op 21-08-2010 om 13:41
[Niv: 191 / Exp: 9548]
00fabian7
SAME, echt 100% hetzelfde. Favo mmorpg
Alleen ik speel GW1 nu zelfs nog .. maar na vandaag echt geen zin meer in. GW2 word best
Gast (213.118.97.xxx)
op 21-08-2010 om 14:10
kunde nu springe ofniet ?
ace_quorthon
op 21-08-2010 om 14:24
[Niv: 76 / Exp: 3786]
Op gametrailers gaat deze walkthrough door tot deel 9!
en ja, ge kunde springe gast.
Velqor
op 21-08-2010 om 14:54
[Niv: 191 / Exp: 9548]
Gast. Kijk op zijn minst het filmpje
Gast (84.197.179.xxx)
op 21-08-2010 om 15:22
te veeeet, al vind ik dat de characters er niet echt uitzien en het er allemaal toch nog net iets beter mocht uitzien... maar wat vet combatsysteem man! een wereld van verschil als je kijkt naar bv FFXIV
Gast (86.89.16.xxx)
op 21-08-2010 om 15:26
geweldig _O_
Gast (84.197.179.xxx)
op 21-08-2010 om 15:36
die summon in het 3de filmpje is echt te ziek... ik kan niet wachten om te zien welke dingen je zelf als character wel niet kan summon en hoe epic de bosses zijn
Gast (188.89.224.xxx)
op 21-08-2010 om 18:55
Dit spel wordt echt supervet, maar ik vraag me af hoe ze dat gaan doen met die dynamic events. Ze zeiden namelijk dat als je een event mist, je die een tijd later (1 week ofzo) gewoon opnieuw kon doen, maar ze zeggen ook dat jouw keuzes consequenties hebben, dus de effecten van een event zijn blijvend. Maar hoe gaan die spelers die event doen die ze gemist hebben, als de effecten blijvend zijn (dus de event wordt niet gereset?)
ace_quorthon
op 21-08-2010 om 19:56
[Niv: 76 / Exp: 3786]
Okee komtie nog een keer gassie.
Een dynamic event is onderdeel van een grote keten van events die aan elkaar verbonden zijn.
Voorbeeld:
Als één speler een boer niet redt van dieven, krijgt een stad geen eten, en zullen er dieven komen die de stad terroriseren. Dit kan weer doorlopen in het leeglopen van de stad omdat niemand de dieven tegenhield. De stad heeft dus opeens geen handelaars meer. Nu willen de dieven een dichtbij gelegen stad aanvallen. Er zijn echter 20 spelers die de stad verdedigen en redden, en de dieven terugdrijven naar hun eigen stad. Daarna komen andere spelers de dieven uit hun stad verdrijven, en zelfs van het platteland. Nu kan er weer een nieuwe boer op het land gaan werken, die de stad kan voorzien van eten.
Op deze manier heb je dus een event-keten die twee kanten opgeduwd kan worden: Aan de ene kant duwen spelers, aan de andere kant de AI. Alle events gebeuren dus vaker, maar pas als er een logische gebeurtenis vooraf heeft plaatsgevonden.
Gast (213.118.97.xxx)
op 21-08-2010 om 20:07
@ ace_quorthon
uhm bedankt voor de antwoord maar niet voor de belediging , ik ben vlaming dus ik spreek vlaams.
Je weet dat ik ''kunde'' zal gebruiken. Zeg het dan op een vlotte manier terug.
@Gast (213.118.97.xxx)
Dit is een Nederlandse website, en het merendeel van de bezoekers zijn Nederlanders, dus zorg ervoor dat ze je ook begrijpen.
Gast (213.118.97.xxx)
op 21-08-2010 om 22:11
@ KingLikesCookies
ik denk dat jij me totaal niet begrijpt , ik zei dat die het ook in nederlands kan zeggen en niet in het vlaams. Sinds hij zelf een nederlander is. Als je beide berichten had gelezen zou je het weten.
Gast (188.89.224.xxx)
op 21-08-2010 om 23:26
@ ace quorthon
Ok, nu begrijp ik het dynamic event-systeem, bedankt ;) het spel wordt sowieso wel fakking hard.
Brastin
op 22-08-2010 om 02:37
[Niv: 58 / Exp: 2921]
Ik heb hem gespeelt voor 40m bij gamescom en hij is echt GEWELDIG!!! ik denk dat ik eindelijk een mmo heb gevonden wat me echt van lord of the rings online afhaalt..... AOC/WAR/Aion/WoW/EQ2 etc is het niet gelukt maar nu dit komt+swtor..... 2011 woord SUPER!!
Gast (77.251.139.xxx)
op 22-08-2010 om 05:28
Waarom ze die cinematics zo hebben gedaan begrijp ik niet... Als je een verhaal vertelt met een cinematic, dan kun je die stijl wel gebruiken, maar dat hoef ik niet te zien bij een cinematic die vol met actie zit.
ace_quorthon
op 22-08-2010 om 08:46
[Niv: 76 / Exp: 3786]
@ Gast (213.118.97.xxx)
Belediging!? Ik vind de vlaamse taal prachtig!
Gast (82.173.182.xxx)
op 22-08-2010 om 11:03
is er ook een beetje een good vs evil in dit spel en daar bedoel ik mee dat je evil kan zijn
ace_quorthon
op 22-08-2010 om 12:18
[Niv: 76 / Exp: 3786]
Daar heb ik nog niks over gelezen... In de persistent world is de speler de 'helper' van de wereld voor zover ik het doorheb. Er is wel een personal storyline waarin je keuzes kan maken die grote gevolgen hebben voor npc's. Maar spelers zijn geen opposing forces in de gamewereld.
Daarvoor is er pvp world vs world. Grote groepen spelers die tegen elkaar vechten, in een wereld die blijft bestaan en spelers die kunnen komen en gaan. Dit staat echter los van de pve.
Gewijzigd door ace_quorthon op 22-08-2010 om 12:19
00fabian7
op 22-08-2010 om 21:02
[Niv: 38 / Exp: 1914]
@gast77
Ik bejubel het juist dat ze deze cinematics gebruiken voor het vertellen van het verhaal.
Het ziet er prachtig uit, is artistiek, en geen enkele andere mmo (laat staan andere games) hebben het.