Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(7) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

Hartmann: 'Engelse retail is ongeduldig'


Door Rene Groen op 31-12-2008 om 00:29
Bron: MCV UK

Christoph Hartmann, Global President van 2K Games, had in 2008 een goed jaar met onder andere de lancering van Bioshock op de PlayStation 3. In zijn terugblik gaat het echter niet over zijn eigen titels, maar over de Engelse retail.

Hartmann noemt de Engelse winkelketens namelijk ongeduldig en denkt dat ze dezelfde fouten zullen maken als die we in de muziekindustrie gezien hebben.

quote:
'Het beste uit de Engelse retail is tegelijkertijd ook het slechtste. Nergens in de wereld krijgen games zo'n goede presentatie als in Engeland. Jullie weten hoe je een product aanprijst en er een evenement omheen bouwt, zelfs in vergelijking met Amerika. Tegelijkertijd wil deze retail echter steeds minder risico nemen in wat het product nu daadwerkelijk is.'


Waar Hartmann onder andere op doelt is dat nieuwe titels groots worden aangekondigd, maar al binnen een maand worden afgeprijsd en ruimte moeten maken voor andere nieuwe games. Ze willen niet de moeite nemen om een product op te bouwen, in plaats daarvan wordt deze snel en groots gepresenteerd, maar even snel vervangen als er een nieuwe titel klaar staat.

Uiteraard begrijpen we de uitspraak van Hartmann, maar goedkopere titels is niet iets waar we als gamer om zullen klagen.


00:38  Molyneux ziet geen toptitels in 2009
00:16  OXM cijferlijst aangevuld
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Gast (84.198.222.xxx) op 31-12-2008 om 15:28
idd!

Nibor op 31-12-2008 om 15:43 [Niv: 144 / Exp: 7223]
Tevens vind ik dat games anders veel te duur zijn, als de prijs nou gewoon verlagen naar 50 euro ofzo kun je het een tijdje laten staan.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.