De Bioware game Mass Effect ging ondertussen al 1,6 miljoen keer over de toonbanken. Het spel scoorde daarmee beter dan verwacht en ook in de pers werd het positief onthaald. En dat was nog maar de consoleversie.
In mei komt de game namelijk ook naar de PC. Wat de verschillen tussen beide versies zijn, hoor je in onderstaand interview met Bioware.
weer een schietspel. het word wel heel erg eentonig
Gast (83.84.98.xxx)
op 24-02-2008 om 14:34
Dit is niet zomaar een schietspel...
Gast (86.84.147.xxx)
op 24-02-2008 om 14:44
en hoe anders is dit schietspel dan? Ik moet toegeven, ik heb ook een tijdje schietspellen gespeeld, mar na een tijdje vond ik gewoon dat ze eentonig werden en ben ik overgestapt op RPG's: een genre dat in mijn ogen meer varieert
Gast (83.84.98.xxx)
op 24-02-2008 om 15:37
Dit is ook een RPG... De helft van de tijd ben je bezig met praten en onderzoeken van steden.
Gast (194.169.216.xxx)
op 24-02-2008 om 16:07
Gast (86.84.147.xxx) op 24-02-2008 om 14:27
weer een schietspel. het word wel heel erg eentonig
""
Lol. Het is overigens wel grappig maar vooral interessant dat je dat zegt. Het is gewoon een rpg ja, maar het neigt echt heel veel naar de basic shooter style in een standaard scifi stijl met (natuurlijk) hier en daar praten met wezens.
Maar waar ik verder op doel is dat mensen het idee krijgen dat het alweer een shooter is, naast de zovele andere pc achtige xbox games of shooters.
En als microsoft een breed publiek wil aantrekken, dan mogen ze wel eens van die toer af gaan.
Maak eens games a la Shenmue, FF, MGS, god of war. 4 compleet verschillende games in zowel gameplay als sfeer en graphics (van bijna allemaal japanse afgrond), maar allemaal steengoed. Ik zou als microsoft een beetje meer erover nadenken in plaats van een nieuwe halo/gears of war/mass effect en weet ik het. Allemaal met aliens te maken.
FloriX
op 25-02-2008 om 11:20
[Niv: 258 / Exp: 12906]