Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Hogere prijzen voor arcadegames?


Door Rene Groen op 09-03-2007 om 18:10
Bron: Games Radar

Het nieuws begon enige tijd geleden goed: het limiet voor Xbox Live Arcadegames was verhoogd van 50 naar 150 MB, wat de ontwikkelaars meer mogelijkheden geeft. Helaas heeft dit ook een negatieve kant.

Cryan Trussel, Microosft Casual Games manager, gaf tijdens de GDC aan dat grotere games ervoor kunnen zorgen dat prijzen ook gaan stijgen:

quote:
"I think as you find that people make a very, very robust game with a lot of levels, a lot of art or a lot of music associated with it, you might see a correlation between some of the pricing. There won't be any direct 'this size equals this price' but I think you might see correlations along those lines."


De eerste game die gebruik maakt van de hogere limieten is Castlevania: Symphony of the Night, dit spel zal namelijk 96 MB groot worden.




18:11  Drietal screenshots voor Pokémon
18:05  Uitgebreide Shivering Isles info
 Reacties (6)
 Pagina: 1
FreeMad op 09-03-2007 om 18:49 [Niv: 23 / Exp: 1164]
ik vondt worms al erg duur. laat staan volgende titels. ze zijn dan duurder dan soige toppers uit d budget bak zoals half live en jade empire

Roderick op 09-03-2007 om 18:51 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Als de games ook groter en beter worden zie ik geen probleem. Dus MS: Kom maar met wat grotere titels!

Gast (62.108.23.xxx) op 09-03-2007 om 19:28
Ik zie wel een probleem want ik heb u al 8 arcadegames aangeschaft in de loop der tijd maar als ze duurder worden dan 800 points koop ik nooit meer een titel. (denk vele met mij)

Roderick op 09-03-2007 om 19:55 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Als ze beter worden dan nu zie ik geen probleem eigenlijk.

Gast (86.87.250.xxx) op 10-03-2007 om 11:11
@ Gast (62.108.23.xxx)


Ik heb geloof ik al 18, 16 want hexic en poker waren free, titels gekocht en vind het geen probleem als ze groter zijn en dan wat duurder. En ff een port van b.v. pacman is goedkoper dan een nieuwe grotere game. Laat ze maar komen.

wackyprofessor op 10-03-2007 om 11:27 [Niv: 224 / Exp: 11181]
Als er maar beter spellen komen, op PSN zijn er meer 'arcade' titels die me interesseren.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Xbox 360
Type:
Hardware
Releasedatum:
02-12-2005
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media