Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
21 September 2020 
(7) 
(0) 
(26) 
(2) 
(0) 
20 September 2020 
(3) 
(8) 
(6) 
(0) 
19 September 2020 
(0) 
(0) 
(5) 
(3) 
(3) 
18 September 2020 
(6) 
(2) 
(3) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(8) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
17 September 2020 
(0) 
(2) 
(4) 
(17) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(4) 
16 September 2020 
(9) 
(1) 
(20) 
(0) 
(4) 
(4) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(3) 
(12) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
15 September 2020 
(0) 
(0) 
(2) 
(14) 
14 September 2020 
(0) 
(4) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(16) 
13 September 2020 
(12) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 September 2020 
(0) 
(0) 
(4) 
(11) 
(5) 
(0) 
(1) 
11 September 2020 
(2) 
(1) 
(6) 
(1) 
(9) 
(3) 
(0) 
(0) 
10 September 2020 
(0) 
(0) 
(2) 
(8) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 September 2020 
(0) 
(8) 
(3) 
(4) 
(5) 
(1) 
(2) 
(10) 
(0) 
(4) 
08 September 2020 
(8) 
(2) 
(0) 
(0) 
(21) 
(6) 
07 September 2020 
(4) 
(0) 
(4) 
(0) 
06 September 2020 
(19) 
(0) 
05 September 2020 
(7) 
(0) 
(0) 
04 September 2020 
(0) 
(0) 
(18) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 September 2020 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Banana Blitz moet launchtitel worden


Door Rene Groen op 02-05-2006 om 00:10
Bron: IGN

Vorige week wisten we te melden dat Sega hard werkt aan Super Monkey Ball: Banana Blitz. Producer Toshihiro Nagoshi sprak met IGN over deze sequel.

Uiteraard hebben we alle details voor je op een rijtje gezet:

- Toen Nagoshi hoorde over de specificaties van de Nintendo Wii wist hij meteen dat de gameplay van Monkey Ball er perfect bij zou passen.

- Nagoshi wilde niet kwijt hoeveel medewerkers er op dit moment aan het spel werken. Wel vertelde hij dat dit ongeveer hetzelfde is als bij een andere Monkey Ball game.

- Het spel moet een launchtitel worden wanneer de Nintendo Wii verschijnt. Nagoshi vind zelfs dat het een must have titel is wanneer iemand een Nintendo Wii aanschaft.
Mocht je het spel kopen, dan moet je het wel doen zonder story mode, die in vorige delen wel aanwezig was. De nadruk ligt nu meer op de grote variatie en unieke gameplay, waar we meteen in moeten springen.

- Er zijn dit keer meer puzzel levels aanwezig dan in de vorige games. Welke veranderingen er doorgevoerd worden wilde hij echter niet vertellen.

- Alle functies die de Wii controller uniek maken zullen gebruikt worden in het spel. De gameplay is hier uiteraard ook op aangepast, bijvoorbeeld door de controller te draaien en daarmee de bal te sturen.
Ook de mini-games zullen volop gebruik maken van de controller. Welke mini-games dit zijn wilde hij niet kwijt.

- Een online mode is niet in het spel aanwezig.

- Het spel draait in progressive scan en 16x9 widescreen mode.

- Alle karakters uit de eerdere delen zijn speelbaar.

- Hoewel de Nintendo Wii zich vooral richt op gameplay, is Nagoshi ook zeker niet vies van graphics. Beide benaderingen zijn volgens hem mogelijk voor de toekomst van het gamen.


00:10  Test Drive toont haar glimmende bolides
00:09  Zestal screenshots tonen de wereld van Silverfall
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Rene Groen (Eindredacteur) op 02-05-2006 om 09:57 [Niv: 725 / Exp: 36269]
Ik heb altijd enorm veel lol met deze games gehad, maar toch werd het een beetje uitmelking na een tijdje. Vrijwel elke console kreeg wel een deel, en toen hoefde het voor mij even niet.

Wellicht dat ik bij de launch wel aan het Blitzen sla, vooral de mini-games waren altijd wel tof. Het ontbreken van een Story Mode beschouw ik echter als een gemis, hoop niet dat dit is vanwege een overhaaste release bij de launch.

Gast (83.160.172.xxx) op 02-05-2006 om 11:40
"Welke mini-gamed dit zijn wilde hij niet kwijt. "

Bespeur ik hier reclame voor jullie site, of is het gewoon een foutje!

Rene Groen (Eindredacteur) op 02-05-2006 om 11:41 [Niv: 725 / Exp: 36269]
Shit, betrapt, haha.
Was dus een foutje.

Cubic X op 02-05-2006 om 14:21 [Niv: 203 / Exp: 10171]
'Mocht je het spel kopen, dan moet je het wel doen zonder story mode, die in vorige delen wel aanwezig was'

LoL....deze games koop je toch juist voor de Storymode
maar goed, kan heel leuk worden

Gideon op 02-05-2006 om 19:54 [Niv: 163 / Exp: 8165]
Volgens mij bedoelen ze de Story Mode uit deel 2. Dat was echt een 'verhaal' nu zijn het gewoon losse banen die je moet halen (zoals in deel 1). Dat is denk ik wat ze bedoelen...

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Type:
Game
Releasedatum:
08-12-2006
Ontwikkelaar:
SEGA Sammy Holdings
Uitgever:
Atari
Media:








Meer media