Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Rise of the Ronin
Nieuws:

Game van Ken Levine’s Ghost Story verre van afgewerkt


Door Rene Groen op 04-01-2022 om 15:41
Bron: Bloomberg

Ontwikkelaar Ken Levine is onlosmakelijk verbonden met de BioShock franchise, toch is hij niet betrokken bij de ontwikkeling van het nieuwste deel. In plaats daarvan richtte hij in 2014 de ontwikkelstudio Ghost Story Games op, het resultaat hiervan lijken we voorlopig echter niet te hoeven verwachten.

In een verslag van de website Bloomberg komen voormalig ontwikkelaars aan het woord die laten weten dat de managementstijl van Levine schuldig is aan het veroorzaken van burn-outs en verdriet bij iedereen die voor Ghost Story Games werkt(e). Eén van deze namen was mede-oprichter Mike Snight die besloot om de studio te verlaten omdat hij niet langer met Levine kon werken. Onderdeel van het probleem was dat hij een AAA-game wilde maken met een team dat niet veel groter was dan dat voor een indie-project. Dit in combinatie met het perfectionisme en het temperament van Levine die er vaak voor zorgde dat iets waar maandenlang aan gewerkt was in een opwelling kon worden weggegooid.

Zelfs als het ontwikkelteam een stuk groter zou zijn was de visie van Levine onrealistisch. Zijn idee was namelijk om 'narratieve LEGO's' te creëren waarmee iedere speler een totaal andere beleving zou krijgen. Sowieso is er nooit duidelijk naar voren gekomen wat voor game er nu precies in ontwikkeling zou zijn, op enig punt gaf hij aan dat het project was geďnspireerd door Shadow of Mordor, in een nader interview refereerde hij naar een interactieve sim. Wat het ook voor project moge zijn, de release lijkt lang op zich te gaan wachten.


15:56  [Update] Xbox Game Pass krijgt drietal verrassingstoevoegingen
14:59  Zes nieuwe games toegevoegd aan PlayStation Now
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.