Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 Maart 2024 
(0) 
(0) 
16 Maart 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(2) 
13 Maart 2024 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
10 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
09 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
08 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
06 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(3) 
05 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(9) 
03 Maart 2024 
(2) 
02 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
01 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
29 Februari 2024 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
28 Februari 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
27 Februari 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
26 Februari 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 Februari 2024 
(0) 
(0) 
Stratego Assassin's Creed
The Fast and the Furious
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Beyond Medusa's Gate: VR Escape Room
Nieuws:

Studio achter Bugsnax gaat naar vierdaagse werkweek


Door Rene Groen op 13-09-2021 om 14:34
Bron: Axios

Crunch is een term die we steeds vaker tegen komen in de game-industrie. In het kort komt het erop neer dat medewerkers, veelal onbetaald, overuren maken om een project af te ronden. Gelukkig horen we ook steeds vaker een tegengeluid middels studio's die crunch tegen gaan, zo ook Young Horses.

De studio achter Bugsnax is sinds juli overgestapt op een vierdaagse werkweek, zo is nu naar buiten gekomen. Het team van acht personen werkt nu 32 uur per week om crunch tegen te gaan en het welzijn van het team te helpen.

Young Horses mede-oprichter en president Phil Tibitoski laat weten:
quote:
"Het was gemakkelijker voor ons om te implementeren omdat het meten van de output van ons kleine team eenvoudig is in vergelijking met die grotere studio's, dus onze proefperiode en besluitvorming is sneller dan een studio die buy-in moet krijgen van zoveel afdelingen en investeerders.

Het is niet de eerste stap van Young Horses om een hoge werkdruk tegen te gaan, eerder was al besloten om een 35-urige werkweek te implementeren. Dit aantal is nu nog iets verder teruggebracht door één dag minder te werken.


14:47  FIFA 22 voegt de club van Ryan Reynolds toe
14:25  Portimao toegevoegd aan F1 2021
 Reacties (1)
 Pagina: 1
Gast (37.153.217.xxx) op 13-09-2021 om 14:37
Geweldige ontwikkeling!

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.