Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXbox ScarlettAppMisc    
12 November 2019 
(5) 
(4) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
11 November 2019 
(2) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
(0) 
(0) 
10 November 2019 
(10) 
(4) 
(4) 
(0) 
09 November 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(3) 
08 November 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
07 November 2019 
(17) 
(3) 
(0) 
(16) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 November 2019 
(5) 
(4) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
05 November 2019 
(0) 
(0) 
(5) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 November 2019 
(5) 
(4) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
03 November 2019 
(7) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 November 2019 
(0) 
(0) 
01 November 2019 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(9) 
31 Oktober 2019 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
30 Oktober 2019 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 Oktober 2019 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Oktober 2019 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(4) 
(4) 
27 Oktober 2019 
(2) 
(1) 
(2) 
(0) 
26 Oktober 2019 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(3) 
(1) 
25 Oktober 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Call of Duty: Modern Warfare
Ice Age: Scrat's Nutty Adventure
Super Monkey Ball: Banana Blitz HD
Gamed Gamekalender November 2019
Nieuws:

Kojima snapt Death Stranding zelf ook niet


Door Rene Groen op 07-09-2019 om 12:40
Bron: Financial Times

Death Stranding is een game waar velen naar uit kijken en waar we tegelijkertijd nog maar weinig van snappen. Hideo Kojima is het brein achter de game en in een interview heeft hij aangegeven ook zelf weinig van de titel te snappen.

In gesprek met de Financial Times zegt hij het volgende:
quote:
“Death Stranding… even now, I don’t understand the game. Its world view, gameplay, they are all new. My mission is to create a genre that does not currently exist, and which takes everyone by surprise. There is, naturally, a risk in that…”

Kojima vervolgt het interview met de stelling dat videogames op zekere manieren een ultieme expressie zijn van vakmanschap. Hoewel hij bekend staat als een voorstander van filmische games omschrijft hij zijn eigen werk liever niet als kunst maar een 'craft service'. Een vergelijking valt te trekken met een sushi meester, iemand die schitterende gerechten kan maken maar wiens doel het uiteindelijk is om voedsel te geven. Over de verschillen tussen kunst in de film-industrie en videogames vertelt hij:
quote:
“There are stories being told [in cinema] that my generation may find surprising but which the gamer generation doesn’t find weird at all. If you take something that looks like a banana and give it the title ‘apple’, that works as art. But it doesn’t apply to games. We are making things that are interactive. A banana has to be edible after you peel the skin. Cars have to be drivable. For games to be interactive and to deliver the enjoyment, there has to be a reality where there are lots of people backstage making it all happen. That is us – a kind of art-driven service industry.”

Vanaf 8 november kunnen we zelf gaan ervaren of Death Stranding enige logica bevat of dat we, net als de bedenker zelf, eigenlijk geen idee hebben waar het nu om draait.


12:49  Trailer geeft antwoord op vraag: wat is Breakpoint?
12:32  Sony komt met Only on PlayStation Collection in Groot-Brittannië
 Reacties (14)
 Pagina: 1
Gast (194.178.108.xxx) op 07-09-2019 om 13:14
Een paar dosis poeder snuiven en je begrijpt het wel

Gast (109.219.203.xxx) op 07-09-2019 om 16:04
Falende filmregisseur...

Berserk op 07-09-2019 om 17:26 [Niv: 139 / Exp: 6970]
dus hij snapt zijn eigen visie niet? Raar dan had hij dit geschreven toen hij stoned was en snapt hij er zelf niets meer van als hij nuchter is

Gast (92.108.244.xxx) op 07-09-2019 om 22:36
Dit is wel reclame van de bovenste plank zeg.Bij elk nieuwe bericht rondom deze game zakt mijn vertrouwen.

miknic op 08-09-2019 om 08:20 [Niv: 34 / Exp: 1720]
“Death Stranding… even now, I don’t understand the game. Its world view, gameplay, they are all new. My mission is to create a genre that does not currently exist, and which takes everyone by surprise. There is, naturally, a risk in that…” Datzelfde kon je zeggen van Metal Gear Solid. Kijk hoe dat gelopen is. Chills, alleen al van die Demo in die tijd
komt vast goed met Death Stranding

Gast (89.205.131.xxx) op 08-09-2019 om 16:51
Genre walking simulation
Lijkt me echt een kutgame mede door de vage dingen die te zien zijn in de trailers en de minimalistisch gameplay die getoond is

Gast (83.84.150.xxx) op 09-09-2019 om 16:44
Falende filmregisseur inderdaad, LMAO!

Gast (85.144.67.xxx) op 09-09-2019 om 17:07
@Miknic, MGS had al wat deeltjes achter de rug, en het vijfde deel was niet echt een raar of vaag spel. Maar van deze game snap je met iedere trailer nog minder. Persoonlijk heb ik het gevoel dat dit door een paar mensen bejubeld gaat worden, omdat dat zo moet vinden ze, en de rest laat het links liggen.
Het zou mij niet verbazen als dit zijn laatste grote game gaat worden, als dit faalt..

Gast (90.145.22.xxx) op 09-09-2019 om 21:40
Goed van jullie om het klakkeloos over te nemen, maar dit is niet wat Kojima bedoelde. Hij heeft 't over wat voor game DS precies is (genre etc.) en dat dit voor hem lastig is om uit te leggen aan mensen.

Gast (95.96.7.xxx) op 09-09-2019 om 22:08
Inderdaad geen beste uitleg dit. Het gaat om het genre...

Rene Groen (Eindredacteur) op 10-09-2019 om 16:01 [Niv: 711 / Exp: 35530]
Kom op jongens, jullie kunnen toch wel een beetje tussen de regels door lezen?

Gast (212.202.64.xxx) op 10-09-2019 om 16:07
Blijkbaar niet met hoe het hier verwoord is en aan alle (begin) comments te lezen.

Rene Groen (Eindredacteur) op 10-09-2019 om 16:19 [Niv: 711 / Exp: 35530]
Bij deze dan de verduidelijking, had eigenlijk gedacht dat het er wel dik bovenop lag, maar zal er de volgende keer op letten

Gast (87.208.227.xxx) op 14-09-2019 om 11:11
Och er zijn genoeg gasten die deze game al haten vanaf het begin. Sommige van die redenen zijn erg duidelijk, maar daar gaat het niet om.
Natuurlijk begrijpt hij zijn game zelf wel, maar met zo'n headline vraag je om problemen. Maar het genereerd wel clicks dus begrijpelijk van jullie kant.
Haters zullen de game blijven haten, daar doe je niks aan.
Maar waarom hebben ze het er eigenlijk constant over? Ze zullen de game niet kopen en niet spelen maar hebben wel de grootste mond om de game af te branden.
Ik zie er het nut niet van in.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Death Stranding
Type:
Game
Releasedatum:
08-11-2019
Ontwikkelaar:
Kojima Productions
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media