Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXbox ScarlettAppMisc    
11 November 2019 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
10 November 2019 
(9) 
(4) 
(3) 
(0) 
09 November 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(3) 
08 November 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
07 November 2019 
(17) 
(3) 
(0) 
(16) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 November 2019 
(5) 
(4) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
05 November 2019 
(0) 
(0) 
(5) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 November 2019 
(5) 
(4) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
03 November 2019 
(7) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 November 2019 
(0) 
(0) 
01 November 2019 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(9) 
31 Oktober 2019 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
30 Oktober 2019 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 Oktober 2019 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Oktober 2019 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(4) 
(4) 
27 Oktober 2019 
(2) 
(1) 
(2) 
(0) 
26 Oktober 2019 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(3) 
(1) 
25 Oktober 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 Oktober 2019 
(8) 
(3) 
(2) 
(0) 
23 Oktober 2019 
(0) 
(0) 
Call of Duty: Modern Warfare
Gamed Interview: Rain of Reflections
Ice Age: Scrat's Nutty Adventure
Super Monkey Ball: Banana Blitz HD
Nieuws:

2K: 'Geen VC grind in NBA 2K20'


Door Rene Groen op 22-08-2019 om 14:58
Bron: US Gamer

Microtransacties is een begrip dat dit de laatste jaren in de game-industrie heeft genesteld en steeds meer gamers tegen zich in het harnas jaagt. Ook 2K besloot de nadruk op microtransacties te vergroten in NBA 2K19 en kreeg daardoor veel kritiek vanuit gamers.

Hoewel NBA 2K19 een heerlijke titel was als we keken naar de gameplay wisten de microtransacties voor veel frustratie te zorgen. De progressie in de game was dermate traag dat de ontwikkelaar je met een onzichtbare hand richting de aanschaf van de virtuele munt duwde. Op deze manier hoefde je minder lang te grinden, oftewel steeds weer hetzelfde te doen om je karakter iets sterker te krijgen.

In een interview heeft Senior Producer Erick Boenisch nu aangegeven dat dit niet terug moet keren in het anakomende NBA 2K20. Hij doet dit helaas niet door de hand in eigen boezem te steken, iets wat we overigens ook niet hadden verwacht.
quote:
"For us, it’s really important that our customers feel perceived value in the game. We’ve designed the game such that everything like that is supplemental. It’s there, it’s optional if you want, but everything has to feel natural. It can’t be like a mobile game where you eventually hit a paywall. We never hit that in NBA 2K, and I think that’s a really important point to drive home.

We didn’t want people to feel like they were so trapped in this grind anymore. Really, the game is more fun when you’re on more of a level playing field with everyone else, and you’re not feeling like you’ll never get to an 80 or an 85. Hopefully with all the earning opportunities we give you, and the ability to move up much more quickly, you’ll just be able to play and get there pretty quickly."


15:00  [GC] Scheur door de straten van NFS Heat
14:46  Age of Empires IV lijkt aanwezig bij XO19
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
NBA 2K20
Type:
Game
Releasedatum:
06-09-2019
Ontwikkelaar:
Visual Concepts
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:



Meer media