Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Nieuws:

Battlefield: Hardline resoluties bekend


Door Rene Groen op 10-03-2015 om 07:33
Bron: Twitter

Ontwikkelaar Visceral deed een uitstapje van haar geliefde Dead Space franchise om een nieuw Battlefield deel te ontwikkelen, Hardline genaamd. Het eindresultaat verschijnt volgende week, maar vandaag leren we weer iets meer over de game.

De studio laat via Twitter weten dat de PlayStation 4 in een 900p resolutie draait, terwijl de Xbox One versie het met een 720p resolutie moet doen.



07:34  DriveClub toont Lamborghini
07:33  Reclamespot One Piece: Pirate Warriors 3
 Reacties (9)
 Pagina: 1
the_dan op 10-03-2015 om 12:37 [Niv: 310 / Exp: 15521]
*Laughs*

Redneckerz (Redacteur) op 10-03-2015 om 13:55 [Niv: 227 / Exp: 11336]
@the_dan:
Gezien BF: Hardline grotendeels BF4 in een ander jasje is, is dit niet zo verwonderlijk. Het is eerder teleurstellend dat Visceral in de 1.5 jaar sinds BF4 op de markt kwam geen verbeteringen hier heeft doorgevoerd. Er zijn zat console titles die dit beter doen. Uiteraard speel je die niet aangezien die niet op PC verschijnen

Gewijzigd door Redneckerz op 10-03-2015 om 13:57

da bom op 10-03-2015 om 14:02 [Niv: 89 / Exp: 4472]
burned

Gast (195.189.23.xxx) op 10-03-2015 om 15:50
Het is idd telleurstellend dat er geen verbeteringen op resolutie gebied te zien zijn. Maar mocht dit spel op 1080P zijn wil ik hem nog niet kopen, beta was ook telleurstellend


Nelus op 10-03-2015 om 17:05 [Niv: 526 / Exp: 26310]
holy fuck

Wapkaak op 10-03-2015 om 17:22 [Niv: 49 / Exp: 2426]
Er zijn niet veel titels die dit beter doen, als ze dit beter doen hebben ze weer een lage fps ;S. Ik wil ze niet afzeiken maar kom op, die praatjes die ze hadden van te voren... Uiteindelijk falen ze alle twee op Resolutie of op Fps. Maargoed miss dat dit over een jaar heel anders is, maar dat denk ik niet.

Gast (82.170.214.xxx) op 11-03-2015 om 14:01
lol

Gast (188.207.69.xxx) op 11-03-2015 om 20:33
Dit moet gewoon kunnen hoor 1080p en 60 fps.
Battlefield hardliner heeft gewoon een oude inefficiente engine. Consoles zijn krachtig genoeg, alleen de software is verre van optimaal en efficient. Samsung heeft 2-3gb RAM nodig omdat Android niet efficiënt in elkaar steekt, Apple doet het met 1 GB en is nog sneller.
Dit heeft niks met de hardware te maken, maar met d'r software.

Redneckerz (Redacteur) op 11-03-2015 om 21:51 [Niv: 227 / Exp: 11336]
@ Gast 188:
Het is eerder dat Visceral niks aan de technologie heeft gedaan. En zowel BF3 als BF4 pushte de PS360 wel nogal. Het is niet alsof je plof boem bips voor dergelijke platformen optimaliseert. Dat geldt ook voor de PS4/XBO.

Android draait ook op veel verschillende soorten hardware, iets wat Apple dan weer niet wordt. In zekere zin is Android dus diverser vertegenwoordigd, en met Lollipop gebruiken ze nu ook niet meer de Dalvik VM, maar een andere, waardoor het geheugen gebruik flink terugloopt.

Zelf heb ik een Android 4.2 installatie die op 1 GB ram werkt. En dat werkt perfect. Dus hoezo niet efficient?

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Battlefield: Hardline
Type:
Game
Releasedatum:
19-03-2014
Ontwikkelaar:
Visceral Games
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media