Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 September 2020 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
24 September 2020 
(14) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
23 September 2020 
(9) 
(20) 
(0) 
(0) 
(0) 
(6) 
22 September 2020 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
21 September 2020 
(7) 
(0) 
(30) 
(4) 
(0) 
20 September 2020 
(3) 
(8) 
(6) 
(0) 
19 September 2020 
(0) 
(0) 
(5) 
(3) 
(3) 
18 September 2020 
(6) 
(2) 
(3) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(9) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
17 September 2020 
(0) 
(2) 
(4) 
(17) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(4) 
16 September 2020 
(9) 
(1) 
(20) 
(0) 
(4) 
(4) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(3) 
(12) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
15 September 2020 
(0) 
(0) 
(2) 
(14) 
14 September 2020 
(0) 
(4) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(16) 
13 September 2020 
(12) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 September 2020 
(0) 
(0) 
(4) 
(11) 
(5) 
(0) 
(1) 
11 September 2020 
(2) 
(1) 
(6) 
(1) 
(9) 
(3) 
(0) 
(0) 
10 September 2020 
(0) 
(0) 
(2) 
(8) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 September 2020 
(0) 
(8) 
(3) 
(4) 
(5) 
(1) 
(2) 
(10) 
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
Tony Hawk's Pro Skater 1+2
Realms Deep: Dag 2
NBA 2K21
Nieuws:

Epic Games CEO: 'Unreal Engine 5 geweldig op PS5 én XSX'


Door Rene Groen op 16-05-2020 om 11:09

Afgelopen week werd de Unreal Engine 5 gepresenteerd, draaiend op de PlayStation 5. Velen waren onder de indruk, toch benadrukt Epic Games nu dat de features niet exclusief voor Sony's console zijn gemaakt.

Op Twitter laat Epic Games CEO Tim Sweeney weten dat de demonstratie een samenkomst is van jarenlange discussies tussen Sony en de makers van de engine over zaken als graphics en opslagmogelijkheden. Uit deze discussies zijn de Nanite en Lumen technologieën ontstaan, toch benadrukt hij dat de getoonde demonstratie volledige ondersteuning kent van niet alleen de PlayStation 5, maar ook van de Xbox Series X en de top van de high-end PC's. Tevens is er ondersteuning voor de huidige generatie consoles middels traditionele rendering- en belichtingstechnieken.



10:31  Ubisoft klaagt Apple en Google aan vanwege Rainbow Six rip-off
11:03  [Upd.] Bekijk de State of Play presentatie van Ghost of Tsushima
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Redneckerz (Redacteur) op 16-05-2020 om 12:11 [Niv: 224 / Exp: 11200]
Lijkt mij dat voor de current-gen implementation er vooral veel UE4 code zal worden gebruikt, net als dat UE4 ook PS5/XSX ondersteunt.

Tevens kan je afvragen in hoeverre dergelijke current-gen support ''logisch'' is. UE5 komt eind 2021 op de markt, met Fortnite op UE5 in mid-2021 - Zullen PS4/XBO nog steeds een significante marktwaarde hebben?

En bovenal, zullen de basis machines het wel runnen? Voor de PS4 Pro en Xbox One X kan nog wel een uitzondering worden gemaakt daar deze ook in 2021 nog best krachtig zullen zijn (de One X natuurlijk wat meer) maar of de PS4 en zeker de Xbox One UE5 kan draaien met een beeld wat ook maar enigzins ''lijkt'' op wat we zullen zien op PS5/XSX, dat is nog ongewis.

Gast (84.195.129.xxx) op 16-05-2020 om 14:18
Als ik games vergelijk op mn broer zijn xbox one x en op mijne xbox one van 7 jaar oud is er al een immens verschil...

Deze mate van kwaliteitbis voor next gen, niet current gen...

Gast (86.208.115.xxx) op 16-05-2020 om 20:17
Ik wacht wel tot ik de games zie spreken voor zich, doei Sweeney.
Wat je opnoemt Red is waarom ik die mid-gen refreshes niet een goed uitgewerkt plan vind. Ze hadden het beter gewoon een next "gen" moeten maken, zodat devs nu niet vast zouden zitten aan de base modellen. So what als er na 3 jaar weer een nieuwe is. Wat 84 ook zegt, het verschil tussen base en X is aanzienlijk en had dit ook al eerder gezegd, de One X had de Two moeten heten en de Series X de Three. Met al die backward compatibility en inruil opties bij winkels had het best gewerkt en consumenten hadden het duidelijker begrepen dan met die onduidelijke benamingen.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.