Nu Assassin's Creed: Revelations bijna op de markt is zijn er nog altijd nieuwtjes over de game te melden, zo bevat deze bijvoorbeeld missies vanuit een eerstepersoons perspectief.
Let wel op: Onderstaande tekst bevat spoilers over zowel Assassin's Creed: Brotherhood als Assassin's Creed: Revelations!
Mission Design Director Falco Poiker laat in een interview weten dat de missies geïnspireerd zijn door de film Inception. Ze vormen een onderdeel van Desmond Miles die aan het einde van Brotherhood in een coma terecht komt en waar hij uit moet ontwijken. Het betreffen missies die we spelen als Miles in 'rare platforming missies', zo laat Poiker weten.
Het is volgens hem weliswaar iets anders en iets nieuws voor de serie, maar het werkt echter zeer goed. Het geeft ons veel informatie over Desmond zijn achtergrond, bijvoorbeeld waar hij vandaan komt en wat voor leven hij leidde. De artworks voor deze scènes zijn surrealistisch en symbolisch voor zijn leven.
We leren verder dat we in de Animus een karakter tegen komen waar we mee kunnen praten, een karakter waar eerder al hints naar waren. Mogelijk gaat het hierbij om Subject 16, de persoon waar experimenten op gedaan waren.
|