Donderdagnacht was het weer tijd om de MCW Excellence Awards uit te reiken. Vooral Nintendo ging met enkele mooie awards naar huis.
De gigant greep de Grand Prix Award, de award voor contributies aan de game-industrie, de award voor beste marketing team en beste PR team, hoewel ze deze laatste moesten delen met Cake. Ook het marketing team was weggelegd voor Nintendo.
Grand Prix Award - Nintendo
Games Publisher - Nintendo
Finalists: Electronic Arts, Ubisoft, SEGA, THQ
New Games Brand - Guitar Hero (Activision)
Finalists: Brain Training (Nintendo), Gears of War (Microsoft), Just Cause (Eidos), Dead Rising (Capcom)
Unsung Hero - Blizzard Entertainment
Finalists: Capcom, Square Enix, Mastertronic/Blast, Koch/Nindie.com
UK Development Team - Traveller's Tales
Finalists: Real Time Worlds, Evolution Studios, Rare, Rockstar Leeds
Sales Team - THQ
Finalists: Nintendo/Koch, Ubisoft, Electronic Arts, Microsoft/Gem
PR Team - Nintendo/Cake
Finalists: Microsoft/Red/Edelman, Ubisoft, Electronic Arts/Shine Communications, SEGA/Kazoo
Marketing Team - Nintendo
Finalists: Microsoft, Ubisoft, Electronic Arts, THQ
Trade Marketing Team - Ubisoft
Finalists: Sony Computer Entertainment, Vivendi Universal Games, Nintendo, SEGA
Distribution Team - Koch/Nindie
Finalists: Gem, Centresoft, Just, EUK
Game Campaign - Gears of War (Microsoft)
Finalists: Wii Sports (Nintendo), Brain Training (Nintendo), FIFA 07 (Electronic Arts), Pro Evo 6 (Konami)
|