Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
15 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
12 Juni 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juni 2024 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juni 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Xbox's Sarah Bond reageert nietszeggend op sluiting Tango Gameworks


Door Rene Groen op 10-05-2024 om 10:54

Het sluiten van vier Bethesda studio's heeft er afgelopen week flink ingehakt binnen de game-industrie en dus was het aan Xbox President Sarah Bond om duidelijkheid te geven waarom ze tot deze beslissing gekomen zijn. Helaas weet ze echter weinig inhoudelijks over te brengen.

De hogere heren en dames hebben weinig tot niets gezegd over de sluitingen en dus kon Sarah Bond gedurende een interview met Bloomberg's Dina Bass eindelijk wat meer inhoud geven aan de beslissing. Zeker omdat één van de studio's, Tango Gameworks, juist een hit hadden afgeleverd met Hi-Fi Rush. Helaas geeft haar antwoord weinig reden waarom nu juist deze talentvolle studio is gesloten:
quote:
"Weet je, een van de dingen die ik echt leuk vind aan de game-industrie is dat het een creatieve kunstvorm is, en het betekent dat de situatie en de successen voor elke game en studio ook echt uniek zijn. Voor ons [Xbox Game Studios, bijvoorbeeld Microsoft] bestaat er niet één maat die voor iedereen geschikt is. En dus kijken we naar elke studio, elk gameteam en kijken we naar een hele reeks factoren als we te maken krijgen met beslissingen. Maar het komt allemaal neer op onze langetermijnbetrokkenheid bij de games die we maken, de apparaten die we bouwen, de oppervlakken, en ervoor zorgen dat we onszelf voorbereiden om die beloften waar te maken."






11:02  Netflix komt met digitaal pretpark op Roblox
10:44  Speel dit weekend vier games gratis op Xbox
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.