Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
17 November 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 November 2018 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(11) 
(0) 
15 November 2018 
(1) 
(16) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 November 2018 
(0) 
(2) 
(12) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 November 2018 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
12 November 2018 
(8) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(8) 
(1) 
11 November 2018 
(0) 
(27) 
(2) 
(2) 
(0) 
(0) 
(3) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 November 2018 
(0) 
(2) 
(1) 
09 November 2018 
(3) 
(12) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 November 2018 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
07 November 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 November 2018 
(0) 
(26) 
05 November 2018 
(8) 
(10) 
04 November 2018 
(5) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(28) 
(0) 
03 November 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 November 2018 
(1) 
(16) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
01 November 2018 
(6) 
(1) 
(5) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
31 Oktober 2018 
(3) 
(7) 
(11) 
(2) 
(0) 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
30 Oktober 2018 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
Hitman 2
Call of Cthulhu
Rage in Peace
Fallout 76
Nieuws:

Denis Dyack's studio met Deadhaus Sonata


Door Stefan van B op 24-10-2018 om 21:25
Bron: AllGamesDelta

Denis Dyack is het voormalig hoofd van de Canadese videogame ontwikkelaar Silicon Knights. Als videogame designer, schrijver, director en producer was hij onder andere verantwoordelijk voor Blood Omen: Legacy of Kain en Eternal Darkness: Sanity's Requiem. Zijn CV is niet de minste, vandaar dat we ook erg benieuwd zijn naar zijn nieuwste titel.

Vandaag kondigde Dyack's nieuwe studio, Apocalypse Studios, de free-to-play titel 'Deadhaus Sonata' aan. De game is een combinatie van snelle actie, buit verzamelen en diepe gotische verhalen in een universum met een duistere mythologie die erom vraagt door spelers ontdekt te worden. Deze beleving moet versterkt gaan worden door een unieke, speciaal voor de game ontworpen soundtrack.

Een Deadhaus is een monster onder mensen, een niet te stoppen kracht die overal dood en vernietiging zaait op een grandioze schaal. Lanceer vijanden in de lucht en laat ze verdwijnen middels een elegante dodendans. Neem je vijanden tot je om jezelf heel te maken, terwijl je de grimme wereld van Nogosaua ontdekt.

Een releasedatum voor de titel is nog niet bekend. Wel zijn er al enkele speerpunten voor de titel vrijgegeven, evenals enkel sfeerbeelden. Een eerste teasertrailer is te bekijken op de website van IGN. De game is dit moment in ieder geval in ontwikkeling voor PC, andere platformen worden mogelijk in een later stadium aangekondigd.

    • Free to Play: Free to play is a model that Apocalypse embraces because of the accessibility to the title allows for players to try the game and opt-in paying for things only if they want to. This open accessibility increases the player base and helps scale all of the other elements in the game.

    • Social Media Integration: Twitch has become the dominant platform in the world to watching gaming. It has significantly surpassed YouTube and other social media networking platforms. Not only is a great place promote your game but it has built-in hooks to allow for direct interaction between streamer and viewers.

    • Procedural Generation: Online games require that levels be played more then once to grind and level up. It is common today that a player will play a level many times and in order to break up the monotony, adding elements of procedural generation is necessary to keep the game engaging for the player. The latest in procedural generation techniques will be used.

    • Technology: Lumberyard: State of the art technology with Amazon Lumberyard utilizing its superiority of modularity, online scaleability, rendering kernel, and twitch integration.

    • Multiplayer Co-Op: Deadhaus Sonata is built from the ground up to support multiplayer and semi-persistent worlds or portals where players can play together and gather rare loot. Like Too Human, Deadhaus Sonata; incorporates a system with endless amounts of weapons, and artifacts that can be collected by the player.

    • Literary Influences: A grim fantasy ARPG where only the darkest things can save the world from the rot and decay of a millennium human malfeasance. Inspired by master writers such as Steven Erikson, Thomas Ligotti, H.P. Lovecraft, and Edgar Allan Poe.

    • Staged Releases: With Games as a Service model (GaaS), the original release of the game is only the beginning and additions releases are planned on three months cycles to keep the game fresh and to continue to build interest.

    • Narrative Driven: Deadhaus Sonata will continue this tradition seen in Blood Omen: Legacy of Kain, Eternal Darkness: Sanity’s Requiem, Metal Gear Solid: Twin Snakes and Too Human by incorporating a large amount of high quality voice acting and narration throughout the game. Constructed as a living and breathing Shakespearean play crawling with complex themes, characters, narrative and detailed plot-line.










21:33  Spannende trailer voor Fortnitemares 2018
21:14  Trine 4 aangekondigd voor release in 2019
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Deadhaus Sonata
Type:
Game
Releasedatum:
TBA
Ontwikkelaar:
Onbekend
Uitgever:
Onbekend
Media:








Meer media