Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
21 September 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
20 September 2018 
(10) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 September 2018 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(16) 
(0) 
(0) 
18 September 2018 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 September 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
16 September 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 September 2018 
(9) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
14 September 2018 
(2) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(6) 
(6) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 September 2018 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 September 2018 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
11 September 2018 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 September 2018 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
Shadow of the Tomb Raider
My Brother Rabbit
Final Fantasy XV: Pocket Edition
Battlefield V
Nieuws:

Middle-earth: SoW stopt microtransacties


Door Rene Groen op 03-04-2018 om 09:58
Bron: All Games Delta

Het sterkte Middle-earth: Shadow of Mordor kreeg met Shadow of War een sterke opvolger, toch was er ook kritiek op het achterliggende systeem waarbij je middels de inleg van echt geld sneller je doelen kon bereiken.

De ontwikkelaar kondigt nu aan dat er op 17 juli een update verschijnt die het Gold, de War Chests en de Market uit de game zal halen. In een verklaring geven ze aan dat hun geprezen Nemesis systeem niet samen gaat met de mogelijkheid om Orcs aan te schaffen in de Market:
quote:
"The core promise of the Nemesis System is the ability to build relationships with your personal allies and enemies in a dynamic open world. While purchasing Orcs in the Market is more immediate and provides additional player options, we have come to realize that providing this choice risked undermining the heart of our game, the Nemesis System. It allows you to miss out on the awesome player stories you would have otherwise created, and it compromises those same stories even if you don’t buy anything. Simply being aware that they are available for purchase reduces the immersion in the world and takes away from the challenge of building your personal army and your fortresses. In order to fully restore the core promise of the Nemesis System, we’ll be permanently removing Gold, War Chests and the Market from Shadow of War. This means the option to purchase Gold with real-world money and the ability to gain Orc Followers from War Chests will be removed. There will be a specific amount of time given for players to utilize their unused Gold. If players have unused Gold by the end of the time allotted to spend it, any remaining Gold will be converted to in-game items."

Ook op ander gebied zullen ze het spel aan gaan pakken, zo komt er een update voor de Shadow Wars secties binnen de campaign. Alhier dienen spelers hun fort tegen Sauron te beschermen en hier zullen ze nieuwe verhalende elementen aan toevoegen, terwijl de Endless Siege update van afgelopen november bewaard zal blijven. Naast deze veranderingen en updates blijven ze ook naar de toekomst kijken, zo mogen we uit kijken naar updates in het Nemesis systeem, worden er nieuwe skins beschikbaar gesteld en zullen er toevoegingen worden gedaan aan de skill tree.

De mogelijkheid tot het aanschaffen van Gold zal op 8 mei komen te vervallen, waarna op 17 juli alle Gold, War Chests en de Markt niet meer toegankelijk zijn.



10:04  Hint een Spyro ei naar komende remaster?
09:48  Atreus komt tot leven in God of War trailer
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Lawliet op 03-04-2018 om 17:29 [Niv: 345 / Exp: 17234]
Wat een onzin comment van hun.

" we have come to realize that providing this choice risked undermining the heart of our game, the Nemesis System. It allows you to miss out on the awesome player stories you would have otherwise created, and it compromises those same stories even if you don’t buy anything. Simply being aware that they are available for purchase reduces the immersion in the world and takes away from the challenge of building your personal army and your fortresses. "

Dit wisten ze dondersgoed en nu alleen dankzij dat Star Wars BF II spektakel gaan we dit meer zien. Het was al bullshit dat ze dit deden voor een volle mep singeplayer game, maar hoop dat deze lootbox/microtransactions trends de komende tijd vervallen. Dat stomme tijdbesparende player choice onzin gebabbel of we een stel domme ezels zijn. Verliest echt mijn respect aan bepaalde devs en uitgevers.

Gast (80.57.254.xxx) op 03-04-2018 om 18:08
@ lawliet,ze hebben gemerkt dat minder mensen het spel spelen,daarom schaffen ze nu die shit af,niks meer niks minder.

Gast (81.11.149.xxx) op 03-04-2018 om 18:50
Ik denk dat gast 80 gelijk heeft... Nu de grote inkomstenstroom eruit opgedroogd is komt het sympathiek over om ze "af te schaffen".
Nu, over het spel zelf: ik heb het gespeeld maar in tegenstelling tot de meeste reviewers was ik niet echt van mijn sokken geblazen, ik vond het nogal oude wijn in (weliswaar mooie) oude zakken...

Gast (91.183.202.xxx) op 03-04-2018 om 19:33
Maar allee Warner Brothers, en mijn "player choice" dan? >:)

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Middle-earth: Shadow of War
Type:
Game
Releasedatum:
10-10-2017
Ontwikkelaar:
Monolith Productions
Uitgever:
Warner Bros.
Media:





Meer media